Skocz do zawartości

M54 B22 - wykres mocy do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam pewien problem z 520i 2002 rok. Oryginalny przebieg 250k.

Subiektywnie po przesiadce z 320i e36 Touring, piątka za słabo przyspiesza w średnim zakresie obrotów.

Odwiedziłem ostatnio hamownię I wyniki są jak w załączniku.

Moc - 169 koni przy 6200 - prawie seria, nie mam uwag.

Moment: 200 Nm przy 5200 I tylko około 190 Nm przy 3500 - czyli słabo - brakuje 10-20 Niutów względem serii.

 

Pytania do specjalistów :

1 - gdzie może uciekać momemt, jeżeli moc jest prawie fabryczna?

2 - czy róznica 10-15 niutów będzie odczuwalna pod butem?

3 - czy ktoś może pokazać jak powina wyglądać prawidłowa krzywa momentu dla M54B22?

 

Co zrobiłem:

- nowy filtr powietrza I przepływomierz nówka, bo pokazywał błędy przepływki, korekty na wtryskach I odczytów lambdy. Hamownia była robiona na wykasowanych błędach.

- nie bierze lewego powietrza, przerabiałem temat kilka razy.

- adaptacja pedału przyspieszenia (jest ten elektroniczny)

 

Moje podejrzenia:

- sprzęgło?

- podpora albo łącznik wału? Może tu się gubić moment?

 

Proszę o wsparcie w temacie.

http://zapodaj.net/a28f95689d68e.png.html

R6 + V4 = :)
Opublikowano

 

Hmm... to co podesłałeś bardziej pasuje mocą do 525i z M54B25 niż do 523i, chyba ze to jakieś poprawione auto :) Nawet hamownia ta sama :D

Ale i tak krzywa momentu przebiega łagodniej i stabilnie niż u mnie.

 

Ktoś jeszcze? Jakieś pomysły?

R6 + V4 = :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.