Skocz do zawartości

Kupuję BMW 6er na co zwrócić uwagę? Opinie, porównania.


dawmac

Rekomendowane odpowiedzi

Przypuszczam, że to nie przejdzie - już słyszałem, że UE zaskarży nowe przepisy jeżeli wejdą. Poza tym liczę, że ktoś pojdzie tam po rozum do głowy i się z tego wycofa - chociażby dlatego, żeby poparcie nie spadło.. Niemniej ryzyko jest...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tomi_b wczeniej byly foty na dobrym alusie z mega rantem powiem ci naprawde gdybym kupowal 6 napewno bym bral ja pod uwage :cool2:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropos akcyzy , raczej to wejdzie .. Ogolnie cala idea akcyzy jest poroniona ale ta nowa z mojego punktu widzenia duzo lepsza niz stara :). Placic przy zakupie nowego samochodu (do 5lat) z Euro6 stawke 18.6 procent bo ktos uwaza ze nowy samochod jest gorszy i powinno sie do niego doplacac wiecej niz do starego z mniejszym silnikiem ... - to raczej srednia koncepcja...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale powiedz to młodym chłopakom, którzy chcą sobie kupić np 330ci z 2002 roku, lub 545i lub 645ci z 2004 roku, np. w Niemczech, ładną, zadbaną ... Ile będą musieli zapłacić tej akcyzy ? Będzie więcej szrotu - bitych i składanych z pięciu, bo import aut z dużym silnikiem poniżej 2004 roku zaniknie, no chyba, że kogoś stać zapłacić w okolicy 20000 zł (Dwudziestu tysięcy) kosztów rejestracji za w/w 645ci z 2004 roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

630 odpuszczam, nie kupię samochodu którym nie będę mógł się nawet przejechać, czy wziąć na warsztat. W ten weekend jadę do Wrocławia oglądać 650 czarną cabrio i wspominaną 645.

"tomi_b wczeniej byly foty na dobrym alusie z mega rantem powiem ci naprawde gdybym kupowal 6 napewno bym bral ja pod uwage :cool2:"

Ładne koło ważna sprawa :) bez zwlędu na to, którą kupię, myślałem od razu taką felgę: http://allegro.pl/273-mbm-felgi-21-5x120-alpina-do-bmw-5-7-f01-f10-f-i6072371231.html są też wersje 20 cali..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 18 jezdzilem i komfort byl ok ale na 20-21... to czuje ze bedzie ciezko :D chyba ze po stole . MIalem okazje jezdzic F10 na 20 cali mperformance i szalu nie bylo ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masa nieresorowalna zabija zawieszenie i osiagi ale co kto lubi :D :D w A5 mam 19 i to max felga jaka bym zalozyl .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dany luzik, tylko wymiana poglądów, nikt nikogo do niczego nie przekonuje, luźna wymiana poglądów ;) ale fakt, nie na temat było.

 

Co do 6er dla szukającego 'TOMI_B', uważam, że ta jest nie zajechana (a w marce bmw siedzę od lat), tylko niech sprawdzi auto po vinie dokładnie na początek (przebieg - chociaż stan tapicerki o dziwo nie wykazuje aby miała dużo więcej nastukane). REALNIE jak jest w dobrym stanie technicznym to troszkę ponad 50, max z 54 można za nią dać.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-m-pakiet-645ci-logic-7-bezwypadkowa-1-wl-niski-przebieg-ID6ywpjN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-m- ... ywpjN.html

Przebieg troszkę niski i do tego auto bezwypadkowe...No i chyba handlarz więc weryfikacja VIN to od tego trzeba zacząć.

Jeśli przebieg wiarygodny to za te pieniądze to okazja.Podejrzane że handlarz nie zna realnej wartości auta z takim przebiegiem.

Ja sprawdzałem historie swojego 6er z polecenia portalu z FB który demaskuję kręcone przebiegi i wypadkowość aut.

Portale pompowane przez TVN Turbo tak naprawdę nic nie powiedzą o historii auta.

Pozostaję słono płatny serwis jak w moim przypadku albo wizyta w właścicielem w autoryzowanym serwisie BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wizyta w aso z włascicielem lub http://www.bmw-check.com/ (ale 129zł w plecy)

 

Handlarze często biorą auta w rozliczeniu poprostu za 'inny towar' ;) wiec nie ma co gdybać.

Poza tym może to być auto prywatne właściciela.

Knuta wyczaję na kilometr, te wydaje się w miarę nie zajechane.

Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo też nie rozumiem jakie 20 k ? Używany silnik nie kosztuje 10k, gruntowny remont silnika to 8,9 k brutto ( pewnie można i taniej ).

Oczywiście pełno elektroniki dużo się może zepsuć ale no bez przesady że usterki w tym aucie to 20 k rocznie...może to kiepski mechanik który wymienia niepotrzebnie pół auta?

Sądzę że nie każdy właściciel 6er wydał przez ostatni rok 20 k ...Ja poza typową eksploatacją nie wydałem praktycznie nic na jakieś poważne usterki które od 9 miesięcy jak użytkuję auto się nie pojawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

__________________________________________

Posiadałem w swoim życiu E32 (1), E38 (2), E65 (2), F01 (1)..... i każdy z tych aut kosztował mnie minimum 20 tys./rocznie.

Obecnie mam E65, właściciel niby dbał a jak przyszło co do czego, czyli:

- wymiana hamulców (klocki i tarcze przód)

- świec żarowych

- parę tulejek

- 3 wahacze

- uszczelki przewodów

- kolektor wydechowy (zamiennik)

- drążek kier.

- przegub wału

- przegub współb.

- przewód hamulcowy

- 3 wtryskiwacze

+ olej, filtry, mikrofiltr, akumulator

______________________________________________________ koszt -> 16 tys. pln OD RAZU PRZY PIERWSZYM DOTKNIĘCIU AUTA !!

Jest to BMW i niestety serwis jest drogi, w moich autach nie było i nie ma patentów na trytytki czy tasme izolacyjną.

E65 4.4 333KM pochłonął w dwa lata 40 tys. PLN

E38 2.8 193KM, które obecnie sprzedać chcę pochłonął w półtorej roku prawie 40 tys. PLN

 

Bazując na doświadczeniu 95% BMW jeżdżących po PL to kible, reperowane na zamiennikach niskiej jakości, na sylikon lub klej do szyb

a bierze się to stąd, iż części do BMW a w szczególności do serii M, serii 7, serii 6 są po prostu drogie.

Wątpliwości? Odwiedź 1 lepszego dealera BMW, podejdz sobie na dział części przygotuj siedem ostatnich znaków VIN

to zobaczysz ile co kosztuje... pewnie złapiesz się za głowę i zaczniesz sztukować... pseudo zamienniki.... Lemfordery, Febi, Sachsy

A! Najwazniejsze... jeszcze żeby Ci to ktoś dobrze serwisował to w ogóle będzie ŁAŁ!

Ktos kto całe zycie ma styczność z Oplem, Skodą, Fordem nie powinien dotykać BMW.... a bez komputera z oryginalnym programem nie podchodź!

....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie kłóćcie się bo się offtopic robi :)

Co do tematów potencjalnie do roboty... to prośba o porady - jak je wykryć, ile potencjalnie kosztuje naprawa. Poniżej lista wzięta z ostatnich postów:

1) rurka

2) uszczelniacze - gdzieś przeczytałem, że auto kopci po zagrzaniu?

3) Cewki

4) konwerter skrzyni biegów

5) maglownica

6) Krzyżaki na wale

7) Układ chłodzenia

8) inne typowe problemy elektroniki - jakie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się nad tym egzemplarzem:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-e63-645ci-niski-przebieg-serwis-aso-v8-jasne-wnetrze-ID6yaEeP.html#3f0d355b0f

Jest wprawdzie długo już wystawiony ( od ponad roku ) ale wydaje się wysoce prawdopodobna historia auta która opisuje sprzedawca.

Oczywiście wszystko można sprawdzić po VIN. Kolor średnio mi się podoba osobiście ale zmiana przecież to żaden problem w dzisiejszych czasach,poza tym kwestia gustu.

Jeśli przebieg jest prawdziwy to auto jest godne polecenia i przez jakiś czas pewnie unikniesz drogich napraw.

Do tego manual co w tym aucie to rzadkość. Bardzo lubię automat ale w tym aucie manual to musi być prawdziwa przyjemność.

Tak na marginesie ma ktoś doświadczenia z manuala w e63 ?

No i myślę że cenę można negocjować po auto było już wystawione za 52 k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak pomieszałem z tą skrzynią,pomyliłem ogłoszenie.

Hydrografika jest droga można zawsze pomyśleć o oklejeniu folią.

Tak czy owak mi też się osobiście te drewno nie podoba i wole ten ciemniejszy kolor środka,za to skóra jak dla mnie wygląda super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie kłóćcie się bo się offtopic robi :)

Co do tematów potencjalnie do roboty... to prośba o porady - jak je wykryć, ile potencjalnie kosztuje naprawa. Poniżej lista wzięta z ostatnich postów:

1) rurka

2) uszczelniacze - gdzieś przeczytałem, że auto kopci po zagrzaniu?

3) Cewki

4) konwerter skrzyni biegów

5) maglownica

6) Krzyżaki na wale

7) Układ chłodzenia

8) inne typowe problemy elektroniki - jakie?

 

1) RURKA - (ciężko opisać) otwierasz maskę i na silniku z przodu jest taka dziurka, powinna nie być zaślepiona, jest wlasnie po to by stwierdzić czy układ chłodzenia jest sprawny, są chamy co to zaslepiają ponieważ RURKA jak peknie a zaslepisz tą dziurkę to tam w srodku jest układ zamknięty i on w sumie działa, nie ma innych wyciekow płynu chłodniczego wiec takie "drutowanie" ujdzie

2) USZCZELNIACZE - odpal auto i niech pochodzi spokojnie około 10 minut, po tym czasie dodaj gazu do podłogi, jeśli zadymi na niebiesko to są do roboty

3) CEWKI - same padają, wtedy samochód chodzi jak Władimirec (traktor) i pokazuje się (engine fault, reduced power)

4) KONWERTER - na niskich obrotach jadąc w granicach 1500 - 2500 obr/min lekko dodając gazu obrotomierz faluje nie zmieniając biegów

5) MAGIEL - stukania na wysokiej częstotliwości nierównościach np. kocie łby lub płyty jak na budowie

6) KRZYŻAKI - takie cyknięcie/zadzwonięcie z tyłu auta jak wrzucisz wsteczny

7) UKŁ. CHŁ. - cały do sprawdzenia bo jest mega ważny (pisałem)

8) PROBLEMY ELEKTRONIKI? - Żadne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*konwerter - jadąc ze stałą prędkością, bez dodawania gazu, na bardzo niskich obrotach (do 2000) szczególnie czuje się to pod obciążeniem (pod górkę) znaczne falowanie obrotów widoczne na obrotomierzu, wachania przy mocnym zuzyciu nawet w przedziale 500 obrotów (skoki + delikatne poszarpywanie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parujące reflektory to kolejna bolączka,opisywana tutaj na forum i która niestety mi się przytrafiła;(

Cale szczescie uzywki sa w miare tanie,zalety starego auta i dostepu do uzywanych czesci.

Rurka i uszczelniacze to podstawowe bolaczki i kwestia jak do tego podejdziesz .

Sama rurka to 2 k a uszczelniacze albo robisz ze zdjeciem glowicy i najlepiej uszczelnieniem calego silnika i wyjdzie 7-9k albo jak niektorzy bez zdejmowania za 3,4 k. Te 2 naprawy musisz predzej czy pozniej i tak zrobic jak ktos sie tym nie zajął.Reszta wyjdzie w praniu i bym sie tym nie przejmowal jak masz srodki na ewentualne naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.