Skocz do zawartości

E39 520D Poduszki silnika


Rudy2111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem tu nowy bmw mam od ok 3 miesięcy i okazało się ze poduszka silnika lewa jest już na wykończeniu

Po oglądaniu stron od poduszek zacząłem się zastanawiać czy nie pasuje czasami od e46 330d bo na zdjęciach są bardzo podobne do moich

może ktoś więcej wie na ten temat a tu linki z aukcji

e39 http://allegro.pl/poduszka-silnika-bmw-5-e39-520d-m47-diesel-febi-i5802855697.html

e46 http://allegro.pl/lemforder-poduszka-silnika-bmw-e46-330d-184-204-k-i5753995347.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tańsze będą poduszki corteco

 

W przypadku tych poduszek sprawa wygląda tak, że kupując poduszki od Lemfordera w większości przypadków w pudełku znajdziemy Corteco.

 

Do pełni szczęścia to radzę zmienić obydwie poduszki - często jest tak, że wizualnie poduszka wygląda ok ale ma nieszczelność w komorze podciśnieniowej i nie działa przez to podciśnieniowy układ do redukcji drgań. Warto go przy okazji sprawdzić poprawność działania zaworu tego układu i wymienić wężyki podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak po zagrzaniu i ponownym wyłączeniu i włączeniu silnika wróciło do swojego stanu, więc tak jak mówisz kolego mogło zamarznac, ale raczej to nie normalne jest,

 

 

A co do poduszek to mam jeszcze pytanie, jak są złe to mogę mieć przez nie turbo dziurę od 1900 do 2100 obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak po zagrzaniu i ponownym wyłączeniu i włączeniu silnika wróciło do swojego stanu, więc tak jak mówisz kolego mogło zamarznac, ale raczej to nie normalne jest,

Masz tam wodę. Otwórz maskę, zdemontuj cały filtr powietrza (tzn. pyłkowy) od strony kierowcy i sprawdź czy Ci serwa nie zalało wodą. Na 99% tak. Reszta już była na forum opisywana - łatwo znajdziesz.

 

A co do poduszek to mam jeszcze pytanie, jak są złe to mogę mieć przez nie turbo dziurę od 1900 do 2100 obrotów

Poduszki odpowiadają tylko za to, że silnik się przechyla i/lub trzęsie. Do napędzania auta ma się to nijak. Tak więc raczej turbina może się powoli kończyć. Nic Ci się gwiżdże/świszczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam dokładnie tego układu, ale z doświadczeń w innych samochodach - jeśli jakiś element w układzie podciśnienia ma nieszczelność, to cały układ może działać słabo. Nieszczelność w okolicy poduszek może sprawić, że turbo nie będzie dobrze pracować. Poprawcie mnie, jeśli w tym silniku jest inaczej.

 

Co do serwa, woda może nie stać akurat w tej chwili. Wystarczy, że stała wcześniej i serwo zaciągnęło ją do środka. Sama niestety nie wypłynie. Właśnie sam się zmagam z tym problemem, kiedyś mi się zatkał odpływ i zalało serwo, działało bardzo dobrze, a przy pierwszych mrozach okazało się, że jednak woda została. Muszę to jakoś odessać i zobaczyć, czy się jeszcze będzie nadawało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.