Skocz do zawartości

Szarpanie na zimnym i trzęsienie budą 318i n42


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów

Od razu do sedna sprawy. Moja bunia 143km ma problemy na zimnym silniku czyli szarpanie (coś jak przerywanie ) przy czym trzęsie budą i gdy ruszam czuć lekki brak mocy. Po przejechaniu 200-300 metrów wszystko ustępuje i jest miód malina. Dzisiaj zapalił mi się check. Dodam iż sondy lambda były wymienione jakieś 3 tygodnie temu. Czy ktoś na forum miał podobny problem? Jakie mogą być przyczyny takiej pracy na zimnym silniku

Edytowane przez Quebec
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podepnij pod kompa z inpa i podaj błędy.

Dopisz 318i n42 do tytułu, bo temat zostanie zamknięty.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam.

 

Miałem dokładnie takie objawy ja Ty - po odpaleniu zimnego silnika trzęsienie budą + lekkie przerywanie podczas przyśpieszania również na zimnym silniku.

 

Po zregenerowaniu Vanosa, tzn. skasowaniu luzuów osiowych na łożyskach tłoczków i wymianie uszczelnień objawy zniknęły jak ręką odjął.

Opublikowano
Ja zapłaciłem 200 zł za usługę skasowania luzu osiowego na łożyskach. Za nowe uszczelniacze zapłaciłem 130 zł. Ogólnie rozłożyłem i złożyłem wszystko samemu cała impreza wyszła mnie 330 zł.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja mam problem po ruszeniu np z pod swiateł, i to nie zawsze. Gdyby to było winne sprzęgło to by sie tak działo ciągle nie ? a to sie dzieje sporadycznie.
Opublikowano
Witam.

 

Miałem dokładnie takie objawy ja Ty - po odpaleniu zimnego silnika trzęsienie budą + lekkie przerywanie podczas przyśpieszania również na zimnym silniku.

 

Po zregenerowaniu Vanosa, tzn. skasowaniu luzuów osiowych na łożyskach tłoczków i wymianie uszczelnień objawy zniknęły jak ręką odjął.

 

W n42 vanosów nie da się regenerować. Póki auto nie zostanie podpięte pod kompa to jest wróżenie z fusów, szczególnie przy tym silniku.

Opublikowano
Da się ;)

Jest jakiś sposób? Bo z tego co wiem, zespoły regulacyjne w n42 i n46 nie mają żadnych uszczelek. Jeśli się mylę to by nie robić offtopu proszę o info na pw.

Opublikowano

Przewijałem z tym mnóstwo tematów i znalazłem ludzi, który zajmują się regeneracjią vanosów w N42.

Szukam, i wstawię tutaj linka.

Opublikowano
Przewijałem z tym mnóstwo tematów i znalazłem ludzi, który zajmują się regeneracjią vanosów w N42.

Szukam, i wstawię tutaj linka.

Przyznam, że widziałem reklamę na innym forum, ale uznałem to za błąd. Kolejne pytanie, czy jest to w ogóle opłacalne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.