Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie jak pisze kolega wcześniej,wystarczy szarpnąć nieco mocniej do góry i gotowe. Nie raz Się zdarzało,że podczas pseudo sprintu szybka i gwałtowna zmiana biegu(zwłaszcza na 2) a tu gałka została w ręku :lol:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam, mam taki problem otóż nie mogę wyciągnąć mojej gałki od zmiany biegów w BMW e39

Nie jest to oryginalna gałka i nie jest chyba wciskana tak jak powinno być to zakładane oryginalnie, wydaje mi się że jest sklejona albo założona w inny sposób, nie znam się na tym... Jest ktoś w stanie mi coś podpowiedziec?

e9d199ef2373f627.jpg


ba42dc39e4c60baf.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda jak gałka z Zetora :D , natnij z boku po długości, wyluzuje i wtedy ściągniesz.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Hehe trochę tak ale wcześniej była obszyta i wyglądała dosyć ładnie jednak z czasem szwy zaczynały schodzić i postanowilem kupic nową :)

Teraz tylko pytanie czym ją obciąć bo strasznie twarde gałki mają w tych zetorach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej małą szlifierką kontową, potem płaskim śrubokrętem rozszerzyć na nacięciu tak by się rozeszło i zluzowało.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.