Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"bonzo320i" magii w świecie nie ma, brakuje tylko wiedzy i rozumienia wielu spraw, a jeżeli masz problem z chłodzeniem, to przyjedź, zapewniam Cię że damy sobie z tym radę

to mój chleb, fotki pooglądaj sobie wiesz gdzie...

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a jeżeli masz problem z chłodzeniem, to przyjedź, zapewniam Cię że damy sobie z tym radę

to mój chleb,

 

Panie nie ma takiej potrzeby, przez 7 lat użytkowania swojej E39 jedyne problemy z chłodzeniem to było spięte visko na stałe(poprzedni właściciel) oraz rozszczelniony zbiorniczek wyrównawczy. Od dawna wszystko zrobione jak należy i temperatura nigdy nie przekracza 94'C podczas normalnej eksploatacji pojazdu, ale dzięki za chęć pomocy :mrgreen:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no przecież już zadawałeś pytanie o ten korek, jest tam zawór owszem, a jak on puszcza też wiem

jeżeli chcesz żebym odkręcił swój korek, to na swoim nic nie znajdę, mam zupełnie inny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

oczywiście że nie jest bez powodu, jest po to żeby się uchylać

jeżeli poza BMW miałeś do czynienia jeszcze z innymi samochodami, to zauważysz że wiele samochodów i ich ukł. chłodzące

pracują pod dużo niższym ciśnieniem, natomiast w BMW pokazują się usterki rozszczelnienia, zbiorniczki, krućce itd

a jeszcze jak pognieciesz dobrze chwilowo samochód, to się okazuje że kruciec czasami jest wcześniejszym zaworem, niż sam korek

skorygowanie kilku drobiazgów, daje na prawdę wymierne efekty i ciśnienie jest duużo niższe, o to mi chodziło

Tobie jak się przytnie korek i pęknie kruciec, no to kup sobie nowy i ciesz się seryjnym rozwiązaniem, ja do rozwiązania BMW już nie wrócę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

30 lat temu po naszych drogach jeździły Polonezy, Trabanty, Duże Fiaty i wszyscy byli zachwyceni rozwiązaniami technicznymi i o nich marzyli

podnieś dziś maskę Poloneza, i popatrz na te rozwiązania..za 20 lat jak ktoś podniesie maskę Twojego BMW, będzie się śmiał z tej technologii

tak jak śmieszne i prymitywne są rozwiązania np.Trabantów dziś, pewne rzeczy się zmieniają i to naturalne, niektórzy akceptują i tolerują seryjne rozwiązania

niektórzy wprowadzają swoje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A nie ma teraz przyjęć do BMW na konstruktorów???

 

Śmiać mi się chce z domorosłych ulepszaczy.

 

Nawet chyba nie wiesz czemu jest to układ ciśnieniowy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pracuję dla siebie

 

jak Ci się chce śmiać, to się śmiej

 

ciśnieniowy układ to jest w Twoim

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW ma podwyższone ciśnienie w układzie, ponieważ przy normalnym ciśnieniu otoczenia, woda wrze w ok. 100 stopni

jeżeli zwiększy się ciśnienie, ta temperatura się przesuwa do góry, czyli jak masz jakościowo marny płyn, zwiększając ciśnienie w układzie wodnym

zwykła woda zagotuje się przy nieco większej temperaturze, ale co się dziwić BMW skoro seryjne niektóre modele wyjeżdżają z układem wodnym

z temperaturą pracy na granicy 100 stopni. A dlaczego tak robią, dlatego że z roku na rok, wprowadzane są coraz bardziej restrykcyjne normy

dotyczące czystości spalin, oszczędności itd..Fakt na tych pomiarach wychodzi że parametry się poprawiają, dla użytkownika i samego silnika

bym powiedział że już mniej. Silniki BMW są duże, są większe niż przeciętne 4 cylindrówki, więc samego płynu chłodniczego też jest prawie dwa razy więcej

więc wzrost objętościowy wody też jest większy, co też podnosi ciśnienie. Zbij temperaturę, udrożnij system przelewowy, daj nieco większą chłodnicę

i zobacz co się stanie z Twoim ciśnieniem? No tak...zapomniałem, Ty nie jesteś domorosłym konstruktorem, masz pewnie czapeczkę BMW klub Polska

i wszystko co nie ma logo BMW na części Twojego samochodu jest nie przyjęcia

 

śmiać to mi się chce z Ciebie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie bedę komentował twoich " ulepszeń".

Kolejny mądrzejszy od inżynierów latami opracowujących rozwiązania techniczne.

A ten bierze kilka części z mercedesa i wiedzę z instrukcji od poloneza i oto mamy układ chłodzenia przetestowany w każdych trudnych warunkach < nawet tych niespodziewanych>.

Twoje rozwiązanie może i działa w aucie emeryta.

 

Niniejszym kończę i apeluję do forumowiczów by łaskawie zignorowali tego typu "porady"

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dobrze napisałeś kolego, faktycznie można wziąć kilka niedrogich części i poprawić BMW

inżynier to zwykły człowiek, taki jak Ty, widzę że z góry uznałeś że jest lepszy od Ciebie, to dużo o Tobie mówi..

kończ waść i wstydu oszczędź...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chirurg to w zasadzie też taki sam człowiek jak ty.

Masz też i na tym polu jakieś osiągnięcia?

 

:duh:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak, też taki sam człowiek jak ja, tyle że chirurgią się nie zajmuję i nie dotykam

on spędził lata na uczelniach i praktykach zdobywając doświadczenie, ja pracując przy samochodach

Ty chyba też sam sobie zębów nie wiercisz, ale jak ktoś ma problem z autem, to się udzielasz, dlaczego, przecież nie jesteś inżynierem BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kończąc ten wielki OT napisze tylko , że udzielając się nie proponuję skręcania auta drutem i "patentami" z garażu.

 

Koniecznie zajmij się jeszcze innymi dziedzinami nauki....

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

danielxc717 ma rację, czas najwyższy zakończyć tą wymianę bo schodzi z tematu i zamienia się w spór, chwaliłem się jak byłem mały

 

dyzio255 zanim cokolwiek oceni i się ustosunkuje, dobrze gdyby najpierw wiedział o czym pisze, chyba że posiada szklaną kulę i z niej czyta

 

a koledze widlak_2010 życzę powodzenia w zlokalizowaniu usterki

 

bez odbioru w tym wątku..

Opublikowano
jaki płyn do chłodnicy polecacie ,ja mam wlany hepu ,a może prestone, Praktycznie układ chłodzenia mam sprawdzony : nowa chłodnica , termostat, czujniki temperatury ,visko ,przewody gumowe od chłodnicy i temp .pracy to:99-102.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja zalewam prestona.

Nie widzę w nim ani plusów ani minusów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Ja mam prestone. Polecam go bo miał fajne miejsce w testachtestach. Zwykły zjadacz chleba nie oceni jakości płynu.

 

Kupuje koncentrat wychodzi o wiele taniej i podobno proporcje lepiej robić samemu. Wychodzi ok 7zl litr juz gotowego płynu a kupując gotowy to wydatek ok 12zl litr

Opublikowano
Witam,ja też mam ten sam problem.a nawet identyczny,wycieka mi płyn i od miecha nie wiem skąd,wymieniłem pompe bo niemal że staneła,termostat również uszkodzony,a w dodatku chłodnicę,niestety nadal wyciek był,korek po pewnym czasie też bo przeczytałem na forum,no i niestety nadal ubywa nieznacznie ale jednak,do silnika sie nie dostaje płyn bo sprawdziłem,a co puszecie tutaj to jest dla mnie nowość więc dziękuje za propoz napewno skorzystam z tym ciśnieniem posiadam e39 520 96 r. Dziękuje i pozdrawiam jak spr.ten sposób to dam znać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.