Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

po zabawie z instalacjami INPA i DIS nadszedł czas na wypalanie DPFa niestety proces się nie powiódł, wymuszony proces włączony, ale nie aktywny. Dodam, że były zachowane wszystkie parametry wypalania temp. silnika, km/h, temp spalin. (informacja po odczytaniu raportów błędów) ponieważ nie ukrywam, że nie wiem gdzie mogę sprawdzić te parametry INPA i DIS.

Z błędów z IMPA wynika według mnie, że czujnik ciśnienia pokazuje głupoty tzn ciśnienie między kolektorem a DPF miało różne wartości raz koło 0 oraz poniżej zera (chodzi o wartości do skorygowania ciśnienia) wartość do kolektora wydechowego jest stała zmienia się wartość przed DPF to normalne, ale nie dają mi spokoju te wartości ciśnienia przed DPF niższe niż wylotowe z kolektora wydechowego czy to realne?, więc myślę, że przydało by się wymienić ten czujnik bo bardzo przekłamuje i jak mam zrobić wypalanie, dodatkowo pojawił się mały problem tzn.

 

1) brak czujników w sklepach motoryzacyjnych więc zostaje allegro

2) otrzymałem info :D, że po wymianie trzeba zaprogramować ten czujnik, według mnie trochę to głupie, ale po wymianie w mojej BMW klocków i tarcz wcale mnie to nie zdziwiło. :duh:

 

Proszę o informację na temat takiej wymiany tzn.

 

czy trzeba wprowadzać jakiś parametry?

Czy tylko wystarczy reset historii przebiegu?

Bądź czy tylko sama wymiana i nić więcej :?: :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moim zdaniem tylko wymiana.

Kiedyś wymieniałem w E61 530d i wszystko po wymianie było ok, jedynie trzeba skasować błąd zepsutego czujnika.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Super bardzo się ciszę z tej informacji czujnik na pewno do wymiany ponieważ po skasowaniu tego samego błędu cały czas mi go wywala i w DIS i INPA troszeczkę to upierdliwe, ale no cóż nic nie poradzimy taka teraz technika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 530d gdy czujnik był walnięty, nie udawało się wypalić Dpf. Po wymianie na sprawny procedura wypalania uruchomiła się (po wykasowaniu błędów).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W E61 530d był silnik M57 218KM i właśnie w tym padł ten czujnik.

Silniki N47 177KM są w E6x od 2007r - chyba od liftingu.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na 100% jest DPF no i właśnie czekam na nowy oryginalny czujnik ;)

Czujnik zamontowany. Dzięki chris99 za pomoc i cenne porady.

Przeprowadziłem wymuszone wypalanie w DIS (3 razy) wszystko działa tak jak powinno do ok. 15 min :duh: później wypalanie przechodzi w nie aktywne. Proszę napiszcie czy zakończenie procesu wypalania kończy się komunikatem, że zostało zakończone sukcesem, czy nie koniecznie :?: :? i mój proces można uznać za udany :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.