Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Planuje zakup nowego akumulatora do e92 325i.

 

Z tego co widze to siedzi wciaz oryginalny akumulator BMW 70ah, 120RC, 570CCA chyba kwasowy (nie ma nic na etykiecie ze to AGM) ale na realoem jest napisane ze jest/powinien byc zelowy:

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_1986

 

Zastanawiam sie nad kupnem zelowego i myslalem nad takim:

 

http://www.halfords.com/motoring/bulbs- ... -guarantee

 

lub o tym:

 

http://www.eurocarparts.com/ecp/c/BMW_3 ... 944&000020

 

Z tego co widze to ilosc amperogodzin pozostaje ta sama (70ah) ale zmieniam z kwasowego na zelowy i teraz pytanie czy wystarczy rejestracja czy kodowanie nowego aku?

 

 

Kolejna sprawa jak sie upewnic ze mam Start/Stop??

 

Mam przycisk na ktorym jest napisane Start/Stop ale samochod mi nie gasnie na luzie (manual)??

 

 

Kodowal ktos nowy aku uzywajac BMWhat app?

Opublikowano

System start/stop na postoju sprawdzisz dekodujac wyposazenie po nr VIN.

Bedziesz mial tez dodatkowy przycisk wylaczenia tego systemu, w panelu gdzie masz przyciski PDC, grzania siedzen.

Jesli jednak nie gasnie samochod gdy wrzucisz luz i puscisz sprzeglo, to tego nie masz.

 

Zmiane na zelowy trzeba kodowac i rejestrowac

Pozostajac przy kwasowym o tej samej pojemnosci tylko rejestrowac.

 

Jednakze ja bym nie zmienial na zelowke. Najlepiej to wziac taki obslugowy, gdzie mozna zdjac klapke i masz dojscie do kazdej celi. Takie sa najtrwalsze.

Opublikowano
System start/stop na postoju sprawdzisz dekodujac wyposazenie po nr VIN.

Bedziesz mial tez dodatkowy przycisk wylaczenia tego systemu, w panelu gdzie masz przyciski PDC, grzania siedzen.

Jesli jednak nie gasnie samochod gdy wrzucisz luz i puscisz sprzeglo, to tego nie masz.

 

Zmiane na zelowy trzeba kodowac i rejestrowac

Pozostajac przy kwasowym o tej samej pojemnosci tylko rejestrowac.

 

Jednakze ja bym nie zmienial na zelowke. Najlepiej to wziac taki obslugowy, gdzie mozna zdjac klapke i masz dojscie do kazdej celi. Takie sa najtrwalsze.

 

 

Z tego co mowisz wynika ze nie mam systemu Start/Stop (nie ma zadnych dodatkowych przyciskow a samochod nie gasnie po wrzuceniu na luz).

 

Tak jak pisalem patrzac na aku wyglada na to ze jest kwasowy - czy sa jakies zalety wsadzenia zelowego?

 

Z realoem wynika ze wlasnie powinien byc zelowy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.