Skocz do zawartości

Pomoc w znalezieniu NR czesci. E46 318Ci N42


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy.

Mam pewien problem, mianowicie nie moge znalesc nr czesci na RealOem ktore potrzebuje wymienic.

Inpa pokazala bledy, wiem co jest nie tak dlatego zwracam sie do was z prozba.

 

E46 318CI N42

 

Sensor Lambda przed katalizatorem

A takze (Camshaft sensor INLET) Czyli chyba czujnik walka wejsciowy.

 

Dziekuje i przepraszam jesli w zlym dziale.

Opublikowano

Sondy lambda: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV71-EUR-01-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=18_0643

Czujniki: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV71-EUR-01-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=11_3296

 

Zanim kupisz nowe części spróbuj zrobić podmianę, sprawdź szczelność dolotu, itd.

W moim aucie błędy na sondach lambda potrafiły wyskoczyć gdy zamiast zwykłego filtra powietrza była założona wkładka :?

Opublikowano

Czyli sonda lambda przed Catem, to zarazem 2 sondy tak? Wedlug spisu sa 2 numery sondy punkt 1 .2.

Czy to jedna i ta sama ?

 

A przy walku ten sensor, to jest punkt 4.

I to jest tylko sam czujnik? Wydawalo mi sie ze ten czujnik ma kabel, a tu widac ze to sam bez kabla. Czy moze to dziala na zasadzie ze kabel i czujnik to 2 rozne czesci.

 

Dzieki za pomoc.

 

Dolot sprawdzalem, filtr powietrza wymieniony na nowy, wymieniony przeplywomierz. Zostaje sonda przed catem.

Mam nadzieje ze nic nie zagmatwalem.

 

pozdro

Opublikowano

Po pierwsze - nie widziałem tego silnika/osprzętu na żywo... więc opieram się tylko na realoem oraz doświadczeniu z silnikami M52TU.

 

Ale jeśli wierzyć realoem tą sondy lambda są dwie, po jednej na każdy katalizator - najprościej będzie jak zajrzysz pod maskę.

Przy błędzie sond powinieneś mieć adnotację w stylu bank 1 lub 2 - problem może dotyczyć tylko jednej sondy.

Czujniki - przynajmniej w M52TU - są bez przewodów - rada taka sama jak powyżej i będziesz wiedział na 100%, i tak to ten pkt 4 na liście :)

Opublikowano

Dobra inpa krzyczy mi tak. Odrazu wywala skrypt ze nie czyta.

http://zapodaj.net/6a9f10af93477.jpg.html

 

Tylko z tego co mi sie wydaje, N42B20 jest to 4 cylindrowa jednostka, a wiec powinna byc jedna sonda przed katem i druga za katem. Czyli 2 sondy na cale auto, natomiast jednostki 6 cylindrowe juz maja 2 przed katem.

 

 

A czujnik walka rozrzadu, jaka jest oryginalna nazwa firmy. Nie zamiennik tylko to co montuja w BMW? To jest BOSH ?

 

 

Ktos cos sie zna na tym i moze z reka na sercu dobrze poradzic ?

Opublikowano
Tak jak widzisz na zrzucie z INPY, masz 4 sondy: 2 regulacyjne (przed katalizatorami) i 2 sprawdzające (za katalizatorami). W R6 są 2 banki po 3 cylindry, a w R4 najwyraźniej 2 banki po 2 cylindry.
Opublikowano

Dziekuje kolego za Twoja pomoc. Szkoda ze nie moge plusa dac.

Czy mozesz stwierdzic na podstawie inpy czyli tej livedata co podalem ktora sonda padla i ktory nr seryjny z realoem wpisac jakonr czesci. Czy nie da rady tego stwierdzic?

 

Ps2

Czulnik walka jakiej firmy jest oryginalny. Nie chce zamiennika wkladac wole oryginal. Dzieki bardzo z gory.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.