Skocz do zawartości

palace sie kontrolki


523

Rekomendowane odpowiedzi

ABS i ASC mogą się palić z wielu powodów. Począwszy od niskiego napięcia ładowania (lub jego braku), przez problemy z okablowaniem, a na awarii pompy ABS kończąc. SRS natomiat ma również parę powodów. ABS i ASC gaszą się same po usunięciu problemu, jednak SRS tylko po usunięciu problemu i skasowaniu błędu komputerem. Wynika z tego, że tak czy owak - wizyta i podłączenie do komputera Cię nie minie...
Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka abs asc moze Ci sie palić z powodu uszkodzonego czójnika abs-u mnie tak bylo i na "pocieszenie" dodam tylko ,ze sytuacja powtórzyla sie trzy razy -to znaczy ,ze w przeciagu 3-4 miesiecy padły mi trzy czójniki abs--cena jednego to 320pln za orginal - :jawdrop: pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolega miał nie mały wydatek 320zł x 4

mam nadzieje ze u mnie tak nie bedzie

a moze wystarczy popsikac czyms tak mi mechanik dzis mowił kasujac mnie na 80zł a wykasował mi inspekcje i zgasił poduszke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolega miał nie mały wydatek 320zł x 4

tylko trzy czojniki- jest to rzeczywiscie bolączka w e39 ,wiem bo co jestem w warsztacie to ktos przyjezdza i sie o to pyta ,z reszta duzo ludzi na forum o tym wspomina ,w e38 jest lepiej pod tym wzgeldem??:roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie wiem czy jest lepiej, ale jakos nikt sie nie skarzy na forum zeby mu to padalo w e38

 

a czesto czytam ze komus w e39 padlo

 

choc moze dlatego ze e39 jest wiecej :P

 

mi jeszcze nie padlo, odpukac

 

jedyne co mi sie przydazylo, to rozjechany mechanizm przesuwania fotela pasazera, bolczyk caly sie rusza i nie styka

 

nie wiem ile to badziewie kosztuje w aso, ale podejrzewam ze z 500

chodzi o ten przelacznik w siedzeniu

 

no i padly klocki, drazki stabilizatora, i amory byly slabe z przodu ale to normalna rzecz exploatacyjna

 

i padla zarowka xenon :)

 

 

ogolnie jestem bardzo zadowolony ze swojego auta

auto mam rok

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że modeli E39 jest nieco więcej od E38, ale w obu modelach czujniki lubią padać. Druga kwestia to zawieszenie. W E39 zawieszenie jest bardziej awaryjne od E38, a jaki ma to wpływ na czujniki :?: Otóż taki że każde uderzenie młotkiem w element przy kole, by np: wybić wachacz sprawia, że czujnik dostaje po dupie. Jako, że są to czujniki siemensa, to wystarczy, aby nie być zdziwionym dlaczego padł.

Dawniej czujniki ABS-u były boscha i tu skłony ku tej firmie za jakoś wykonania - nie jedno auto ma 20 lat i jeszcze nigdy nie miało zmienianego czujnika.

To co teraz produkują, to tylko po to by na samych częściach doić z Nas pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem o tym winym temacie i juz nie wiem co robic wyminiłem juz 3-ci czujniki i nadal to samo czyli jak odpala auto po nocy wsztystko ok, robie nawe 100km i działa abs, asc wszystko git. wystarczy ze wyłacze silnik i uruchomie ponowni i juz lipa. swieca sie abs i asc.

 

Ktos mi napisał ze to bloker( pompa) jest wadliwa podobno te o numerze 265 223 001 sa wadliwe, ja taka mam, czy to prawda????

 

Na carsofcie 6.1 pokazuje mi cały czas lewy przedni czujnik i jakis nie zidentyfikowany bład 112- co to może byc za bład???

 

Co mam dalej z tym poczac bo mnie to denerwuje i juz dzis przekonałem sie co oznacza abs. jechałem podczas deszczu hamuje przed skrzyzowaniem, a samochód mi leci jak po lodzie i stawia mnie bokiem bo były koleiny

Zabardzo sie juz przyzwycziłem do absżeby teraz jezdzic bez niego bo w 325tds działał mi bez zarzurtu nic sie nie działo.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zawieszenia to ciekawe ze w e38 jest minej awaryjne od e39

 

sam sie zdziwilem jak podjechalem na warsztat i oprocz lacznikow stabilizatora ktore troche stukaly bylo zero luzow, wszystkie wahacze, drazki w idelanym stanie od nowosci :)

 

a bylem przekonany ze po takim przebiegu (mam okolo 160tys) na pewno wahacze, drazki beda do wymiany, a tu nic, zero luzow

mimo ze smigam na 19 calowych kolach

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.