Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ABS i ASC mogą się palić z wielu powodów. Począwszy od niskiego napięcia ładowania (lub jego braku), przez problemy z okablowaniem, a na awarii pompy ABS kończąc. SRS natomiat ma również parę powodów. ABS i ASC gaszą się same po usunięciu problemu, jednak SRS tylko po usunięciu problemu i skasowaniu błędu komputerem. Wynika z tego, że tak czy owak - wizyta i podłączenie do komputera Cię nie minie...
Kai
Opublikowano
Posluchaj rady kolegi Kai, nawet jesli zaplacisz wiecej za diagnoze, to i tak oszczedzisz pieniadze, zamiast kupowac czesci, tylko dlatego, ze ktos mial problem z tym czy owym.
Opublikowano

bede musiał sie wybrac 50km i podłaczyli pod kompa

az sie zacza bac moj portwel

Wielkie dzieki

Opublikowano
Kontrolka abs asc moze Ci sie palić z powodu uszkodzonego czójnika abs-u mnie tak bylo i na "pocieszenie" dodam tylko ,ze sytuacja powtórzyla sie trzy razy -to znaczy ,ze w przeciagu 3-4 miesiecy padły mi trzy czójniki abs--cena jednego to 320pln za orginal - :jawdrop: pozdro
Opublikowano

to kolega miał nie mały wydatek 320zł x 4

mam nadzieje ze u mnie tak nie bedzie

a moze wystarczy popsikac czyms tak mi mechanik dzis mowił kasujac mnie na 80zł a wykasował mi inspekcje i zgasił poduszke

Opublikowano
to kolega miał nie mały wydatek 320zł x 4

tylko trzy czojniki- jest to rzeczywiscie bolączka w e39 ,wiem bo co jestem w warsztacie to ktos przyjezdza i sie o to pyta ,z reszta duzo ludzi na forum o tym wspomina ,w e38 jest lepiej pod tym wzgeldem??:roll2:

Opublikowano

w sumie nie wiem czy jest lepiej, ale jakos nikt sie nie skarzy na forum zeby mu to padalo w e38

 

a czesto czytam ze komus w e39 padlo

 

choc moze dlatego ze e39 jest wiecej :P

 

mi jeszcze nie padlo, odpukac

 

jedyne co mi sie przydazylo, to rozjechany mechanizm przesuwania fotela pasazera, bolczyk caly sie rusza i nie styka

 

nie wiem ile to badziewie kosztuje w aso, ale podejrzewam ze z 500

chodzi o ten przelacznik w siedzeniu

 

no i padly klocki, drazki stabilizatora, i amory byly slabe z przodu ale to normalna rzecz exploatacyjna

 

i padla zarowka xenon :)

 

 

ogolnie jestem bardzo zadowolony ze swojego auta

auto mam rok

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Prawda jest taka że modeli E39 jest nieco więcej od E38, ale w obu modelach czujniki lubią padać. Druga kwestia to zawieszenie. W E39 zawieszenie jest bardziej awaryjne od E38, a jaki ma to wpływ na czujniki :?: Otóż taki że każde uderzenie młotkiem w element przy kole, by np: wybić wachacz sprawia, że czujnik dostaje po dupie. Jako, że są to czujniki siemensa, to wystarczy, aby nie być zdziwionym dlaczego padł.

Dawniej czujniki ABS-u były boscha i tu skłony ku tej firmie za jakoś wykonania - nie jedno auto ma 20 lat i jeszcze nigdy nie miało zmienianego czujnika.

To co teraz produkują, to tylko po to by na samych częściach doić z Nas pieniądze.

Opublikowano

pisałem o tym winym temacie i juz nie wiem co robic wyminiłem juz 3-ci czujniki i nadal to samo czyli jak odpala auto po nocy wsztystko ok, robie nawe 100km i działa abs, asc wszystko git. wystarczy ze wyłacze silnik i uruchomie ponowni i juz lipa. swieca sie abs i asc.

 

Ktos mi napisał ze to bloker( pompa) jest wadliwa podobno te o numerze 265 223 001 sa wadliwe, ja taka mam, czy to prawda????

 

Na carsofcie 6.1 pokazuje mi cały czas lewy przedni czujnik i jakis nie zidentyfikowany bład 112- co to może byc za bład???

 

Co mam dalej z tym poczac bo mnie to denerwuje i juz dzis przekonałem sie co oznacza abs. jechałem podczas deszczu hamuje przed skrzyzowaniem, a samochód mi leci jak po lodzie i stawia mnie bokiem bo były koleiny

Zabardzo sie juz przyzwycziłem do absżeby teraz jezdzic bez niego bo w 325tds działał mi bez zarzurtu nic sie nie działo.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

co do zawieszenia to ciekawe ze w e38 jest minej awaryjne od e39

 

sam sie zdziwilem jak podjechalem na warsztat i oprocz lacznikow stabilizatora ktore troche stukaly bylo zero luzow, wszystkie wahacze, drazki w idelanym stanie od nowosci :)

 

a bylem przekonany ze po takim przebiegu (mam okolo 160tys) na pewno wahacze, drazki beda do wymiany, a tu nic, zero luzow

mimo ze smigam na 19 calowych kolach

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.