Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

na zimnym silniku glosno chodzi mi wydech. Do niedawna na cieplym bylo cicho, teraz mam wrazenie, ze tez jest troche glosniej choc ciszej niz na zimnym.

 

Bylem u tlumikarzy ale cieplym autem - nic nie znalezli. Bylem pozniej w ASO, by rano na zimno sprawdzili. Wydumali, ze nieszczelnosci nie ma, ze wszystko jest cale i ze najprawdopodobniej nieszczelnosc jest w miejscu mocowania oslony katalizatora do samego katalizatora (to chyba jest puszka w puszce), bo innej mozliwosci nie widza. Oczywiscie oni nie rezaja przy wydechu tylko wymieniaja, a mi sie to nie usmiecha ze wzgledu na koszty katów.

 

Jak rozumiem, katalizatory (mowa o 523iA) sa zaraz za kolektorem wydechowym - praktycznie jeszcze w komorze silnikowej, tak? Pytam, bo wlasciwie moglbym oddac auto do tlumikarza, tyle, ze jesli trzeba bedzie cos gmerac pod maską a nie w silniku to mam troche opory ;)

 

Ktos mial podobna sytuacje?

I czy macie moze namiar na dobrego tlumikarza w w-wie?

pozdrawiam

t.

Opublikowano
... mi sie to nie usmiecha ze wzgledu na koszty katów.

 

Jak rozumiem, katalizatory (mowa o 523iA) sa zaraz za kolektorem wydechowym - praktycznie jeszcze w komorze silnikowej, tak? Pytam, bo wlasciwie moglbym oddac auto do tlumikarza, tyle, ze jesli trzeba bedzie cos gmerac pod maską a nie w silniku to mam troche opory ;)

 

Ktos mial podobna sytuacje?

Katalizator wymieniłem za 600 zł razem z robociną. Oczywiście nie ASO, a Bosal. W IC masz podobne ceny. Pod maską nie ma grzebania, a grzebanie jest pod samochodem.

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Opublikowano

Do kol. EULEM. Widze, ze kolega ma te samo auto co ja. Pytanie dotyczy wspomnianego kata Bosal, ktory zainstalowales.

Jak sie spisuje, jaka cena, gdzie kupiony, czy halasuje itp.

Pozdr.

GO NAVY...
Opublikowano
Sprawdz czy w E39 nie ma podwojnych rur w kolektorze wylotowym. Tak jest w E38. U mnie wlasnie na zimnym silniku grzechotala poluzowana wewnetrzna rura a jak sie nagrzewal uklad to wiadomo, drobne zmiany parametrow i wszystko sie "usztywnialo". To grzechotanie przenosi sie na rozne miejsca w ukladzie i czasem tlumikarze od razu stawiaja na katalizator. Trzeba rozciac i wewnatrz pospawac - OCZYWISCIE jesli to to...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.