Skocz do zawartości

Bmw e46 328i Katalizator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ostatnio skruszył mi się kawałek tłumika w katalizatorze (mechanik tak zdiagnozował, nie wiem ile w tym prawdy) i jak wkręcę auto na wyższe obroty i zdejmę nogę z gazu to słychać brzęczenie. Powiedział, że jak chcę się pozbyć tego brzęczenia to najlepiej byłoby wyciąć katalizator, który i tak prawdopodobnie w takim starym aucie (1998 rok) nie działa już tak jak powinien. Jak wygląda ogólnie wycięcie tego katalizatora? Co to daje? Słyszałem jedynie, że może zwiększyć się głośność samochodu. Jaka jest mniej więcej cena takiego wycięcia?
Opublikowano

Brak katalizatora to trucie wszystkich w około, większy hałas, a dla pseudotunerów i ćwioków bez szkoły to więcej mocy, a dla reszty to ciągle się świecący się check.

Wstaw nowy katalizator i tyle.

To nie jest sportowy dźwięk po wycięciu kata to nie ma nic wspólnego z sportem oprócz zwiększenia poziomu hałasu.

Opublikowano

Nie należę do tzw "pseudotunerów" hehe. Głośniejszego samochodu i tak nie potrzebuje w końcu to 2.8 :8). Nie mam pojęcia jak wygląda wycięcie katalizatora, kolega coś mówił, że zamiast nowego kata można wspawać strumienice. Nie wiem co to jest i zapomniałem zapytać czy będzię pracował tak jak przed wycięciem. Szczerze to nie obchodzi mnie czy będzie głośniejszy albo cichszy. Najbardziej zależy mi na tym, by pozbyć się tego brzęczenia przy spadku z obrotów.

Wybaczcie za amatorskie pytania, ale nie znam się za bardzo na mechanice, a BMW to mój pierwszy (prawdziwy) samochód.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.