Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dobrze pamiętam, to w e34 TDS powinien być alternator 95A, a e39 2.0d, 2.5d, 3.0d ma albo 120A, albo 150A.

Także jest on sporo słabszy, i nie ryzykował bym zamiany, zresztą, i tak wątpię że podejdzie na mocowania.

Do tego coś mi się zdaje że altkiem w e39 steruje komputer silnika, więc lepiej poszukać takiego jak ma być, albo oddać do naprawy swój.

Opublikowano
Jednak to nie altek :P tylko pompa wspomagania :D

Prawie żadnej nie ma różnicy :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początku myślałem ze to altek ale okazało sie pozniej ze to pompa wspomagania :D Mozna zamknac ;P

Nie ogarniam, ale że co pompa wspomagania? Pomyliłeś pompe z altkiem czy jak? :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapewne szukał " co tu tak k.... wyje pod maską???!!"

Aż znalazł.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.