Skocz do zawartości

530dAT wymiana licznika z małym wyświetlaczem na ten z dużym


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć wszystkim, planuje zapakować do mojej e39 navi fabryczną + DSP, a co za tym idzie potrzebny mi będzie zegar w wersji HIGH.

Aktualnie mam standard z rysunkiem samochodzika, lecz udało mi się dorwać zegar z auta z tego samego roku, również 3.0d w automacie.

Czytałem trochę o podłączeniu tego, i trafiłem na taki zestaw:

http://www.bmwclub.lv/files/E53_High_OBC_retrofit.pdf

Jest tu cała wiązka elektryczna, w zasadzie potrzebuję tylko czujki poziomu płynu.

Jak będzie wyglądała kwestia zakodowania tego?

Co muszę zrobić, poza zmianą VIN i przebiegu?

Będę w stanie normalnie odpalić auto po zmianie zegarów?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Odpowiem Ci tylko na część, bo w poprzedniej (03/2000, czyli przed pełnym liftem) wymieniałem licznik (z dużym wyświetlaczem na taki sam).

 

Po wymianie nie było problemów, fura odpalała i jeździła, licznik nabijał kilometry normalnie, poza tym, że przebieg się nie zgadzał i świecił pixel koło przebiegu.

Byłem to kiedyś kodować, ale okazało się, że trzeba grzebać w LCM, sterowniku i liczniku żeby to zgrać. Do licznika trzeba się było wpinać do jakiegoś czipa po wyjęciu z samochodu, bo inaczej magikowi nie szło (przez okrągłe złącze pod maską próbował grzebać).

W sumie po kilku próbach powiedział, że chce 500 i żebym furę na cały dzień zostawił więc odpuściłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.