Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni Koledzy!

Z tego miejsca chciałbym się przywitać oraz przedstawić moją Beatkę.

Na wstępie powiem Wam, że jestem oczarowany samym samochodem ale także podejściem i kulturą innych użytkowników samochodów tej marki. Na skrzyżowaniach, przy włączaniu się do ruchu i w innych sytuacjach często i gęsto beemka beemkę wpuszcza, fajna sprawa :)

Jeszcze przed odebraniem prawa jazdy wiedziałem, że kiedyś dosiądę swoje własne BMW. Z budżetem 16k stwierdziłem, że powinienem rozejrzeć się za autem za około 10k żeby reszta została na ewentualne naprawy. W lutym 2013 roku wykonałem parę telefonów i po oględzinach kilku egzemplarzy marzenie o srebrnej e46 się ziściło. Auto ściągnięte z Niemcowni na pierwszy rzut oka okazało się w super kondycji, pracowało jak trzeba aż do czasu :/ Po przyjeździe do domu i pierwszych paruset kilometrach zaczął się dramat, zostałem koncertowo wrobiony. Po dwóch latach zabawy zdecydowałem się pochwalić Wam moim egzemplarzem.

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAAN910X0NB46014

Type code: AN91

Model: 318I (EUR)

E-F-R series: E46 4

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M43/TU

Displacement: 1.90

Power: 87 (118 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT

Prod.date: 1999-06-15

 

S286 BMW light alloy wheel BMW styling

S302 Alarm system

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S465 Through-loading system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S660 Radio BMW Reverse (C42)

L801 National version Germany/Austria

S818 Battery master switch

S850 Additional Export tank filling

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S925 Dispatch protection pack

Oto Beata chwilę po kupnie:

 

exSUrUPjj

 

 

Na dzień dobry w autku zrobiłem:

1. Filtry (kabinowy, oleju, paliwa, powietrza)

2. Olej 10w40 (taki był wcześniej)

3. Przednie wahacze

4. Amortyzatory

5. Szczeki hamulcowe

6. Odgrzybienie i napełnienie klimy

Z takich poważniejszych awarii, które wynikły po zakupie to:

1. Wymiana chłodnicy, zbiorniczka wyrównawczego z wężem i oczywiście płynu.

2. Wymiana drzwi kierowcy bo ruda zaczęła wychodzić.

3. Przeczyszczenie elektrozaworu ogrzewania

4. Cały czas walczę z PDC

Jeśli chodzi o drzwi i czyszczenie elektrozaworu, lub problemy z ogrzewaniem to robiłem to sam i z chęcią służę radami/pomocą :)

Po doprowadzeniu auta do porządku przyszedł czas na przyjemności :).

Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem radio z kaseciaka na CD. Drugą rzeczą (i tutaj mogą polecieć hejty ;p) postanowiłem zrobić pół facelifting. Zawitał M-Pakiet z halogenami i maska z poliftowej wersji, moim zdaniem wygląda to Super  maska jest ładnie spasowana, posiada większe nerki i jest ,, bardziej napompowana” a kierunki skierowane w dół dają fajny efekt ,,Bad look”.

 

pc52MX1ij

f0aCMle3j

p5jlSmAsj

 

 

Plany na przyszłość są ambitne :)

1. Plastidip na plastiki wewnętrzne

2. Ringi CCFL

3. Żarówki wewnętrzne w technologii LED

4. Dopiąć sprawę z PDC

5. Poprawki lakiernicze

6. Większe Alu, coś pod 17”

Proszę o komentarze, powiedzcie co sądzicie, co byście poprawili :)

Pozdrawiam Mateusz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proszę o komentarze, powiedzcie co sądzicie, co byście poprawili

Na początek może zdjęcia.

Hejty pewnie rzeczywiście polecą, bo jeśli ktoś już bardzo musi, to z e46 można wizualnie coś sensownego zrobić, ale akurat nie dotyczy to maski z innej wersji i niepełnego mpakiet.

Opublikowano

Proszę o komentarze, powiedzcie co sądzicie, co byście poprawili :)

Pozdrawiam Mateusz

Sądzę, że możesz mieć późniejsze problemy ze sprzedażą w postaci podejrzeń o dzwona itd. Mnie osobiście nie podobają się zamiany typu przedlift na polift a już tym bardziej zamiana samej maski i pozostawienie starych lamp, błotników i kierunków.

Uważam, że jeśli chcesz coś poprawić to nie tędy droga - lecz raczej staraj się utrzymać to w oryginale.

Co do M-pak to też trochę brakuje - progi zostały od zwykłego, tylny zderzak też od zwykłego.

Ja bym pomalował klamki pod kolor nadwozia - pomysł z większymi felami - dobry.

Opublikowano

Dzięki Panowie za kubeł zimnej wody na głowę ;p

po komentarzach stwierdziłem, że albo w jedna albo w drugą, metodą małych kroków dopnę ,,projekt m-pak'' do końca :)

P.S.

Maska zostaje, bardzo mi się podoba to połączenie.

Opublikowano

Kubeł zimnej wody czasem jest potrzebny :cool2: Na początek życzę żeby więcej problemów nie było, bo i tak już miałeś kilka kosztownych przygód :wink:

 

Dołożysz pełny m-pak i będzie pięknie :) Na tą chwile nie przejmuj się jak sprzedasz auto, bo jeśli gostek będzie kumaty i pokażesz mu ten wątek to jeszcze po rękach będzie całował. Ja byłem przekonany że moja (była) E46 pójdzie w mgnieniu oka (ach te sentymenty) i 3 tygodnie nic (mimo 46 obserwujących na otomoto), a po utworzeniu wątku na tym Forum długo nie czekałem ;)

 

Wracając do Twojej betki, listwy zewnętrzne i klamki wrzuciłbym w kolorze nadwozia, ramki halogenów na czarno, z m-pakietu to jeszcze przynajmniej tylny zderzak, ale z pełnym byłoby miło. Przy srebrnym aucie przyciemnione szybki robią robote ;) Felgi co najmniej 17", najlepiej czarne plus czarne nerki - najtaniej to zrobić za pomocą plasti dip (efekt możesz podejrzeć na mojej byłej) aczkolwiek nie polecam jeśli nie masz za dużo czasu na mycie tej gumy ;) Struktura plasti dip jest chropowata więc kurz i inne historie bardzo lubią na to siadać. Za pierwszym razem jak robiłem koła i nery to nie kupiłem wosku dedykowanego do PlastiDip i potem się wkurzałem że cały czas są brudne. Po 2 miechach kupiłem znowu tym razem z kosmetykami i odświeżyłem sprawę - z woskiem na prawdę zajebiście to wygląda ale trzeba się przy tym napocić. Do wnętrza powinno się akurat nadać ;)

 

Ringi CCFL jak najbardziej, tyle że nie nadają się do jazdy jako dzienne ale podkreślają charakter betki :cool2:

 

Z żarówkami wewnątrz to trochę podchwytliwa sprawa - wymienisz wszystkie na LED aż do oświetlenia stóp i wszystko przestanie działać ;) Ja u siebie wymieniłem żółte na białe światło - zwykłe żarówki ze sklepu typu "Mikro". Jedyne co musiałem zmodyfikować to wielkości otworów na żarówki, te białe były niewiele większe.

 

Co jeszcze.. ? hmm, nie za bardzo przepadam za wszelkimi oznaczeniami na tylnej klapie, ale wiadomo - jak kto lubi :)

Kierunki białe, obowiązkowo :mrgreen:

 

Oczywiście wszystko zależy od Ciebie, rób tak żeby TOBIE się podobało (ale nie przesadź) ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.