Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e36 318TDS zrobilem nim ok. 5tkm bez zadnej usterki obecny przebieg 178tkm.Od pewnego czasu (od tygodnia) mam problemy z odpaleniem po nocy na zimnym silniku bo na ciepłym odpala idealnie.Muszę kręcic go ponad 3 sek. Dzisiaj kręciłem go ponad 10sek. i jedynie wydobywal sie dym z wydechu po jakimś czasie w końcu zaskoczył.Troche mnie to martwi ponieważ dużo naczytalem sie o klękających pompach wtryskowych lecz na ciepłym silniku odpala na dotyk.Co może być przyczyna kiepskiego porannego odpalania.Akumulator mam nowy,paliwo raczej nienajgorszej jakości.Jaka przyczyna???
Opublikowano
wymień świece.

 

:cool2: Trafna diagnoza :cool2:

 

W każdym dieslu w końcu świece żarowe mają dosyć.

 

I nie kupuj taniutkich świec-podróbek, bo mogą się trafić niesprawne-nówki, albo za 3 miesiące problem powróci.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
WIELKIE DZIĘKI.Jeszcze jedno pytanko.Jakiej firmy najlepiej kupić świece??Znalazlem swiece na allegro po dosyc przystepnej cenie (18zł sztuka) firma EYQUEM.Co sądzicie??
Opublikowano
Witam. Ja wierzę w BERU
Opublikowano

mam ten sam problem tyle, że ja z rana musze kręcić po 2-3 razy po 10sekund, akumulator mam b.dobry, aha jeszcze jedna sprawa miałem badane sprężanie, na każdym cylindrze wynosiło ok. 27bar, czyli chyba nie jest to za dużo??w najbliższych dniach planuje kupić świece, doradźcie mi jakie. na allegro znalazłem takie

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=106662716

 

mogą być???

Opublikowano

tds to wtrysk bezposredni , przy tej pogodzie zapala ten silnik bez grzania , tak jak tdi VW , stawiam jednak na zapłon albo pompę

na ciepłym to zapali kazde auto nawet jak z pompą sie cos dzieje

Dokładnie to samo mialem w tdi passacie , wiinien był zapłon , i dolne koło pasowe na wale (te które napedza pasek zebaty rozrzadu)

Opublikowano
WIELKIE DZIĘKI.Jeszcze jedno pytanko.Jakiej firmy najlepiej kupić świece??Znalazlem swiece na allegro po dosyc przystepnej cenie (18zł sztuka) firma EYQUEM.Co sądzicie??

 

Nie znam tej firmy, w kazdym razie nie jest to jakis majatek zeby oszczedzac.

 

Dla mnie tylko NGK.

Pozdrawiam

Opublikowano
WIELKIE DZIĘKI.Jeszcze jedno pytanko.Jakiej firmy najlepiej kupić świece??Znalazlem swiece na allegro po dosyc przystepnej cenie (18zł sztuka) firma EYQUEM.Co sądzicie??

ale o zarowe pytasz ? czy te do zapłonu ? te które wymieniłeś są francuskie chyba mialem je w safranie , bardzo dobre swiece

ale tobie chodzi o zarowe skoro mas tds -a , kup boszowskie

Opublikowano
Miałem ten sam problem umnie nietrzymał zaworek zwrotny na pompie jest to częsta przyczyna. po nocy lub dłuższym postoju schodzi paliwo z magistrali i dlatego ciężko palił. założyłem dodatkowe zaworki na zasilaniu przed samą pompą i na powrocie. Problem znikną od reki zaworki dostaniesz w motoryzacyjnym np od Lublina lub jakiego kolwiek innego diesla są to zaworki montowane na wężyk. Spróbuj koszt zaworka to ok.15-20zł.
Opublikowano
tds to wtrysk bezposredni

 

Jeszcze nie :naughty: Silnik M51 miał jeszcze wtrysk pośredni do komory wirowej (Ricardo-Comet). Dopiero M57 dostał wtrysk bezpośredni (common-rail).

 

przy tej pogodzie zapala ten silnik bez grzania, tak jak tdi VW

 

Oj, zapal zimnego tedeika bez grzania. Zaklekocze Cię na śmierć :!: :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Bardzo przepraszam , ale przy -8 stopniach moje wento TDI zapalało po 5 sekundach krecenia , co mnie dziwiło i wyjołem swieczki , wszystkie były padniete !! a zapalał normalnie tyle ze 5 s, trzeba było krecic !
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wymieniłem świece były bosha kupiłem febi pali na dotyk-dwie z czterech nie działały.Koniec problemu z odpalaniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.