Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

moje auto to BMW E91 po lifice. Rok 2009.

 

Mam problem, gdyż jakiś czas temu przepaliła mi się zapalcznika, a w zasadzie bezpiecznik, ale będę to nazywał zapalniczką. Z przodu. Pod podłokietnikiem.

Wymieniłem bezpiecznik, zaczęła znów działać. Za 2-3 dni, znów to samo - przepalona. Znów wymieniłem (dość duże, bo 20-30A).

Tak już parę razy.

 

Gdzie szukać przyczyny?

 

Wielki dzięki.

Opublikowano
Możesz mieć jakieś zwarcie/upływność na tym obwodzie albo trafiłeś na słabe bezpieczniki, tam powinno chyba być max 15 A.
Opublikowano

Nie znam się na tym.

 

Czyli to nie działa tak, że jak wrzuce "większy" bezpiecznik, to po prostu wiem, że zawsze da radę? A nie, ze po prostu nie wytrzyma?

Opublikowano

Jak wrzucisz większy bezpiecznik na kable które nie sa przewidziane do takiego prądu to możesz sobie narobić kłopotu bo kable mogą się grzać a nawet w skrajnych przypadkach zapalić.

Powinieneś udać się do ogarniętego elektryka aby ci obwód sprawdził.

Opublikowano
U mnie był to taki malutki żółty o mocy 20A ale Ty masz nowsze auto... jeśli nikt nie odpowie to najprościej zapytaj jakiś salon BMW jako zapytanie, że chcesz kupić ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.