Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja na dniach będę montował u siebie takie turbo, robiłem u chłopaków z perunturbo.pl

Koszt to tak od 1000 wzwyż, oczywiście ze swoim turbo, to sam koszt takiej modyfikacji.

Do tego musisz koniecznie zamontować większy IC (i to nie taki od 535d, musi być coś bardziej wydajnego, ja zakupiłem w fmic.pl).

Ty masz autko przedliftowe, i to jeszcze 525d, więc na pewno jeszcze wtryski musisz wrzucić z 535d, oczywiście z adaptacją.

No i jeszcze dpfa musisz wywalić by to miało sens, do tego przelot 2,75-3cale i gra gitara :D. Wtedy możesz pomyśleć coś nawet 300km +.

Masz manuala czy automat? Jeżeli automat to masz tego starszego, słabszego więc musisz uważać z NM, by nie przesadzić i nie rozwalić skrzyni :/.

Ja już mam wszystko prawie zrobione, teraz tylko turbawka i w przyszłym tygodniu lecę na strojenie, chcę wycisnąć co najmniej 350km/750nm, jednak

będę bardzo usatysfakcjonowany, jeżeli pyknie te 370km i 800 momentu :D

Opublikowano
Ja na dniach będę montował u siebie takie turbo, robiłem u chłopaków z perunturbo.pl

Koszt to tak od 1000 wzwyż, oczywiście ze swoim turbo, to sam koszt takiej modyfikacji.

Do tego musisz koniecznie zamontować większy IC (i to nie taki od 535d, musi być coś bardziej wydajnego, ja zakupiłem w fmic.pl).

Ty masz autko przedliftowe, i to jeszcze 525d, więc na pewno jeszcze wtryski musisz wrzucić z 535d, oczywiście z adaptacją.

No i jeszcze dpfa musisz wywalić by to miało sens, do tego przelot 2,75-3cale i gra gitara :D. Wtedy możesz pomyśleć coś nawet 300km +.

Masz manuala czy automat? Jeżeli automat to masz tego starszego, słabszego więc musisz uważać z NM, by nie przesadzić i nie rozwalić skrzyni :/.

Ja już mam wszystko prawie zrobione, teraz tylko turbawka i w przyszłym tygodniu lecę na strojenie, chcę wycisnąć co najmniej 350km/750nm, jednak

będę bardzo usatysfakcjonowany, jeżeli pyknie te 370km i 800 momentu :D

Skrzynia przed liftem była mocniejsza GA6HP26Z(wytrzymuje teorytycznie do 600Nm, ta sama co w 530d) , a po liftingu była GA6HP19Z( CHYBA do 400Nm, ta sama co w 520d)

Opublikowano
Ja na dniach będę montował u siebie takie turbo, robiłem u chłopaków z perunturbo.pl

Koszt to tak od 1000 wzwyż, oczywiście ze swoim turbo, to sam koszt takiej modyfikacji.

Do tego musisz koniecznie zamontować większy IC (i to nie taki od 535d, musi być coś bardziej wydajnego, ja zakupiłem w fmic.pl).

Ty masz autko przedliftowe, i to jeszcze 525d, więc na pewno jeszcze wtryski musisz wrzucić z 535d, oczywiście z adaptacją.

No i jeszcze dpfa musisz wywalić by to miało sens, do tego przelot 2,75-3cale i gra gitara :D. Wtedy możesz pomyśleć coś nawet 300km +.

Masz manuala czy automat? Jeżeli automat to masz tego starszego, słabszego więc musisz uważać z NM, by nie przesadzić i nie rozwalić skrzyni :/.

Ja już mam wszystko prawie zrobione, teraz tylko turbawka i w przyszłym tygodniu lecę na strojenie, chcę wycisnąć co najmniej 350km/750nm, jednak

będę bardzo usatysfakcjonowany, jeżeli pyknie te 370km i 800 momentu :D

Skrzynia przed liftem była mocniejsza GA6HP26Z(wytrzymuje teorytycznie do 600Nm, ta sama co w 530d) , a po liftingu była GA6HP19Z( CHYBA do 400Nm, ta sama co w 520d)

 

Potwierdzam ,skrzynia przed liftem była mocniejsza niż LCI :cool2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

przyłączam się do tematu,

 

przymierzam się na zakup wtrysków z jednostki 535d, moje auto przedlift 2003 530D 218 km, obiło mi się o ucho że podejdą wtryski z modelu 535d 272km, ale będą lać sporo ropy, potrzebny nowy soft do tego ?, a podobno wtryski z polifta 280 koni 535d już nie będą pasować do m57nTU ? ktoś się orientuje ?

 

Co do większego IC jak go montujecie ? u mnie w aucie są żaluzje chłodnicy, czy większy IC nie koliduje w montażu z tym osprzętem ?

(hybrydowe turbo, to po prostu nowy kuty(większy ?) wirnik z łożyskami w starej muszli ? )

Czy zamontowanie hybrydowej turbawki daje jakąmś poprawę samą w sobie ? czy musi być jakiś soft aby wykorzystać pełen zakres nowego osprzętu ?

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.