Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!

 

Od niedawna jestem właścicielem BMW E60 z 2004 Sedan

 

Moje pytanie brzmi jaki mam silnik :?: Z niemieckich papierów Brief pisze 2.5d 120KW/163KM natomiast z VIN wychodzi 2.5d 130KW/177KM to jak to w końcu jest :?: Poczytałem trochę na forum to wychodzi to tak jak by samochód był Flotowy z redukcją mocy i jest w VIN S843A Power reduction dobrze myślę :?:

 

Silnik M57D25O1 co to właściwie za silnik :?: Gdzieś wyczytałem ze to niby starsza konstrukcja montowana w E39 hm :?: Nie wiem czy ważne ale dodam że mam DPF.

 

Tak więc jak ktoś mógł by mi wytłumaczyć jak to dokładnie jest będę bardzo wdzięczny :!: Dzięki i pozdrawiam :cool2:

Opublikowano

Czyli jest to silnik 2.5d 130KW/177KM tylko zdławiony elektronicznie na 120KW/163KM bez mechanicznych przeróbek?

 

To wychodzi że mój egzemplarz to flotówka hmm nie wiem czy to dobrze :?:

Opublikowano
Tak, to wersja flotowa. Jeździłem taką samą wersja ponad 2 lata spisywał się bardzo dobrze. Silnik jest tak samo trwały jak 3.0d
Opublikowano

Ok dzięki za pomoc :cool2: Hmm w takim razie muszę udać sie do jakiegoś tunera żeby mi zdjął tą blokadę i wgrał standardowy soft ewentualnie podnieść mu moc tak do 200KM ale jak myślicie taki zabieg jest bezpieczny dla silnika i skrzyni którą mam automatyczną :?:

 

Ile tak koni można temu silnikowi dodać żeby go bardzo nie obciążać :?: Taki delikatny wirusek chyba nie zaszkodzi próbował ktoś ma z tym jakieś doświadczenia :?: Proszę was o rady bo jak mam mi silnik wybuchnąć w czasie jazdy to będzie i bez chipu.

Opublikowano

Ta w swojej 163 km zdjąłem na standard 177 ale osobiście różnicy nie czuć jak modyfikować to na około 200 km. W obecnej 525xd z standardowych 197 podniosłem na 250

i teraz jest moc :-) kolega Dziqsek robi takie modyfikacje napisz do Niego.

Opublikowano
No to nie kiepsko musi teraz jechać :D To mam teraz dwa wyjścia albo zostać przy tych 163KM skoro nie ma różnicy z 177KM lub dać mu chip pod 200KM hm przyznam szczerze że troszkę obawiam się tych chipów żeby silnik nie nawalił bo 30KM+ i NM to troszkę za dużo :?: Trzeba by było najpierw sprawdzić w jakiej kondycji obecnie jest silnik i wtedy rozważyć ten chip tak myślę :?: Przebieg to 240tys a czy prawdziwy to już Bozia wie bo jak kupowałem to bardziej zwracałem uwagę na stan ogólny samochodu który według mnie jest bardzo dobry.
Opublikowano
Masz rację najpierw dokładna weryfikacja kondycji silnika i podzespołów. Ja w tej mam 315 tyś zweryfikowane i śmiga dobrze 250km to i dużo i mało :-) moja waży 1850 kg więc przy tej masie 250 km daje radość ale już się przyzwyczaiłem. Twoja waży o ile pamiętam 1650 kg więc 200 km też swoje zrobi. Bezpiecznie można podnosić o 25% . DPF jak nie zapchany w niczym nie przeszkadza, w starej i obecnej mam i nic złego się nie dzieje tylko trzeba pamiętać żeby od czasu do czasu przejechać trasę i wypalić dpf i będzie działał bezawaryjnie jedynie co zauważyłem że jak się leje paliwo premium to dpf mniej się zapycha. Sprawdź w i-dravie jaki masz przebieg do wymiany. Jak pamiętam na początku lałem zwykłe paliwo to normalnie odliczał 10000 przejechane to 10000 odjął do wymiany a jak zmieniłem na premium to odejmował 10000 jak faktycznie zrobiłem 20000 km. Ja swoja jak sprzedałem rok temu to miała 293 tys i orginalny przebieg i jak pamiętam turbo było orginalne ale już powoli puszczała olej. Więc jak masz orginalny przebieg to możesz chyba robić chipa :-)
Opublikowano

Dobra ok dzięki za pomoc :cool2: zrobię tak że udam się do jakiegoś dobrego tunera żeby sprawdzili kondycje silnika jak będzie ok to zaryzykuje i wstawi się chipa pod 200KM :D

 

Gdyby ktoś jeszcze miał taki silnik po czipie to napiszcie i podzielcie się wrażeniami i czy warto się w to bawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.