Skocz do zawartości

E39 M52B20 kilka pytań o swap


SirWetka

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że moje e39 najprawdopodobniej ma strzeloną uszczelkę to przymierzam się do swpa.

Fabrycznie mam m52b20 ale chciałbym odrazu wsadzić M52B25, pytanie co trzeba oprócz tego pozmieniać ???

No i co to tak naprawdę znaczy ten slogan na Allegro "silnik bez osprzętu" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A czemu nie 2,8?

 

Do 2,5 to chyba szkoda fatygi.

 

Na allegro opisy znaczą róznie w zależności od widzimisię sprzedającego i najlepiej zadzwonić i dopytać.

 

Bo bez osprzętu to u jednego bez niczego < goły słupek bez kolektorów czujników i ogólnie niczego>

 

A u innego to bez alternatora pompy wspomagania i klimy.

 

Trzeba pytać.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest zależne od kosztów, przy B20 zmieniam sam słupek i mam auto do jazdy, zastanawiam sie głownie co muszę zmienić oprócz silnika żeby to jeździło Zarówno przy B25 jak i B28.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No jak chcesz zmieniać pojemność to zawsze trzeba zmienić więcej niż sam słupek.

 

Najpierw zorientuj się za ile kupisz silnik do przekładki?

Szukaj silnik a tego samego typu, czyli m52 < jeden vanos>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.