Skocz do zawartości

SirWetka

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 520I 24V Diamatschwarz '91 - było
    BMW E39 520I 24V oxfordgreen '98 - jest
  • Lokalizacja
    Sochaczew
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia SirWetka

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wszystko jest zależne od kosztów, przy B20 zmieniam sam słupek i mam auto do jazdy, zastanawiam sie głownie co muszę zmienić oprócz silnika żeby to jeździło Zarówno przy B25 jak i B28.
  2. Jako, że moje e39 najprawdopodobniej ma strzeloną uszczelkę to przymierzam się do swpa. Fabrycznie mam m52b20 ale chciałbym odrazu wsadzić M52B25, pytanie co trzeba oprócz tego pozmieniać ??? No i co to tak naprawdę znaczy ten slogan na Allegro "silnik bez osprzętu" ??
  3. Tego nie sprawdzałem. Przed chwilą spróbowałem znowu odpalić i po chwili problemów zapalił i pracuje jak powinien ale nie wykluczone ze lada dzień znowu coś mu odbije. Da sie jakoś ręcznie sprawdzić sprawność czujników wału, wałka itd ???
  4. inpą ale tez próbowałem multiskanerami i tez żadnych błędów.
  5. Witam, mam problem z e39 2001r z silnikiem m54b22. Auto 3 tygodnie temu miało robione zawory na jednym cylindrze, po zrobieniu tego do wczoraj chodzilo idealnie ale wieczorem nagle zaczęło nią telepać, spadła z obrotów i zgasła. Wczesniej mialem raz czy dwa zjawisko gdy przy porannym odpalaniu auto nie złapało obrotów i zgasło, później paliło juz bardzo dobrze. Dziś rano mialem to samo po czym auto nie chce juz w ogóle odpalać, tylko kręci i próbuje odpalić. Na kompie żadnych błędów, bezpieczniki wszystkie okej, paliwo jest. Co to może być ?? W e34 mialem tak po padnięciu czujnika wału ale czytałem ze w m52/m54 uszkodzenie tylko sprawia problemy z odpaleniem i mniejsza moc.
  6. Witam, mam w aucie(e39 m52b20 04.1998) do wymiany prawy tylny czujnik(dodatkowo lewy tylny się odzywa, bo co jakiś czas jest błąd czujnika prędkości) i w związku z tym chciałem się zapytać o różnice pomiędzy czujnikami z szarą wtyczką, a niebieską. Można zaadaptować niebieskie czujniki w miejsca szarych czy jest to niemożliwe ?
  7. Po odpięciu przepływki nie ma poprawy. Jak sprawdzić sondę ??
  8. Likwidowałem w lato purchle pod rejestracją i wszystko obkleiłem jakąś strasznie mocną taśmą. Po pomalowaniu i zerwaniu jej pozostawały resztki kleju i taśmy, których za cholerę niemożna było niczym zmyć, dopiero rozpuszczalnik poliuretanowy dał rade, nic się nie stało z lakierem ani lampami więc polecam.
  9. Może to być przez lewe powietrze ?? Mechanicy wymieniali mi przewód elastyczny chłodnicy idący pod kolektorem ssącym i podejrzewam, że go zdjęli dla łatwiejszego dostępu, a uszczelki założyli stare.
  10. Witam, posiadam e34 1991r silnik m50b20 bez vanosa oraz bez LPG. Mój problem polega na tym, iż po rozgrzaniu i po zatrzymaniu auta spadają obroty do około 650/min i wtedy zaczyna się nierówna praca i telepanie silnikiem.Auto trzyma moc, ma normalne zużycie paliwa, przepływomierz jest ok.Wszystko sprawia wrażenie jak by obroty spadały za nisko. Szukałem w podobnych tematach lecz niestety nic nie znalazłem. Z góry dzięki za pomoc.
  11. Witam, od pewnego czasu chodzi mi po głowie zakup jakiegoś BMW(najbardziej podoba mi się seria 3 i 5). Myślałem głównie o e36, e46 i ewentualnie e39. Do wydania mam około 10tyś zł, wersja nadwoziowa jest mi obojętna, a silnik do 2 litrów. Przebiegi roczne to około 5-10 tyś km więc w grę wchodzi tylko benzyna. Jest wogóle jakaś szansa na kupno w tym budżecie e46 lub e39 czy mam się nastawiać na kupno e36 ?? Pozdrawiam, i z góry dziękuje za odpowiedź :)
  12. Witam wszystkich, jeszcze nie jestem ale w przyszłości planuje zostać posiadaczem jakiegoś BiEmDabliu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.