Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Wczoraj kupiłem moje pierwsze BMW! 520i E34 z 1995 :D Pojechałem się pochwalić a w drodze powrotnej zaczął padać deszcz. Po 15 minutach wycieraczki przestały działać! sprawdziłem bezpiecznik - ok. Przejechałem do domu 30 km w deszczu i w nocy. Ciesze się, że żyje!! Proszę o informację co może być przyczyną. Podejrzewam silnik wycieraczek ale może to jakiś drobiazg, bo wcześniej pracowały bez zarzutu na poszczególnych biegach. Spryskiwacze działają.
Opublikowano

Witam

Miałem podobny problem z wycieraczkami z tym że u mnie samoczynnie się włączały. powodem był "walnięty" przekaźnik wycieraczek.

Skoro mówisz że bezpiecznik OK zobacz - przekaźnik albo masa gdzieś się podziała :roll:

http://img228.imageshack.us/img228/3276/tn1ir4.jpg


diamentschwartz metalic

Opublikowano

Jak kupilem swoja babcie ,tez nie miala wycieraczek, byl tylko najszybszy obieg. Przygladalem sie jak elektryk walczyl u mnie. Najpierw sprawdzil silnik, potem przekazniki wykonawcze (schowane sa za plastikiem zaslaniajacym glosnik przy nogach kierowcy) , nastepnie modul sterownia wycieraczkami (znajduje sie pod tylna knapa jest koloru niebieskiego, nazywa sie wish-wash i w srodku jest tylko plytka drukowana) u mnie byl walniety ten modul i udalo mi sie go kupic za grosze, ale wiem ze potrafia sobie za niego policzyc. Zycze udanej walki

 

ps fotki przekaznika :

http://img530.imageshack.us/img530/8977/21wn.th.jpg

http://img530.imageshack.us/img530/3976/43hz.th.jpg

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W swojej poprzedniej również wymieniałem moduł. Ja akurat miałem problem taki znaleść, ale się udało (w międzyczasie zrobiłem własny :) ).

U mnie akurat problem zaczął się od tego, że wycieraczki zaczęły same chodzić kiedy im się podobało :/

 

Ogólnie - sprawdź przekaźnik i jeżeli masz możliwość - zamień się modułem z kimś na chwilę. Pewnie jakaś podobna do Twojej jeździ w okolicy, a jak nie, to wpadnij na jakiś spot do nas :) pomożemy...

Kai
Opublikowano
Miałem to samo, oczywiście elektryka, elektryką, ale w zasadzie nalepiej zdjąć wycieraczki, zdjąć plastiki, które są między szybą a silnikiem i przykrywają mechanizm wycieraczek. Wszystko przepsikać jakimś siuwaksem w sprayu, który poprawia styczność ( tylko nie WD40, najlepiej kupić jakiś niemiecki ), potem wszystko możesz przedmuchać jeśli masz dostęp do powietrza pod ciśnieniem i na koniec wszystko dokładnie pędzelkiem z oliwą do maszyn. U mnie zdało egzamin rewelacyjnie. Jeśli to nie da rezultatu, to napewno coś z elektryką.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
dzięki wielkie za pomoc :D objeździłem wszystkich elektryków w okolicy i nikt nie chciał tego zrobić, bo za późno, bo nie wiedzą co to, nie mają schematu a jednemu to się w ogóle nie chciało. No ale jednemu się zachciało! Zostawiłem mu dzisiaj brykę i o 16 ma być gotowa. Padł jakiś przekaźnik, który jest pod fotelem :shock: silnik w porządku! jeszcze raz dzięki :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.