Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

 

chyba jak każda osoba posiadajaca TDS ma problem z jego odpaleniem:))

czytałem juz na forum że najlepszym rozwiazaniem jest zamontowanie zworu zwrotnego symbol 10. przeczytałem że ma byc to zamontowane pomiedzy filtrem a pompa wtryskowa to ten żółtawy przewód.

 

http://img118.imageshack.us/img118/8797/0605271252120ux.jpg

 

http://img118.imageshack.us/img118/2990/0605271252512bf.jpg

 

ale ten przewód nie jest takiej grubości zeby ten zaworek sie zmiescił, jest wieksza jego srednica niz tej rurki:P

 

a moze ten zaworek ma byc zamontowany w miejscu gdzie jakiś wężyk dochodzi do pompy, chyba do nastawnika, jest to na samej górze i nawet srednica tego węzyka by sie zgadzała.

%5B480%3A480%5Dhttp%3A//img80.imageshack.us/img80/6083/0605271252393vu.jpg

 

z góry dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Ja zamontowałem na trasie od filtra do pompy , przy czym wymieniłem cały "żółty" wężyk . Nowy po lekkim podgrzaniu spokojnie wszegdł na końcówki zaworu . Możesz zamiast zaworu zwrotnego zastosować zawór elektromagnetyczny odcinający i sterować go z przewodu "od rozrusznika" przez bezpiecznik . Ma lepszą przepustowość paliwa i nie daje takich oporów.

Dodatkowo na trasie sterowania zaworu mozna zamontować wyłącznik co daje zabezpieczenie przed kradzieżą ( po przejechaniu kilkuset metrów silnik zgaśnie)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.