Skocz do zawartości

e 36 m43 centralny zamek


4_master

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Otóż zastał mnie taki oto problem. paliło mi bezpiecznik nr 7 od centralnego zamka, a raczej raz paliło raz nie. przez ostatnie 4 dni było ok aż do wczoraj ,gdy znowu przestał działać. tym razem bezpiecznik stopił się w swoim gnieżdzie ale się nie przepalił.oczywiscie włożony był 5A czyli taki jaki powinien być, nie wiem może jakiś wadliwy bezpiecznik się trafił. rozładowało natomiast aku. naładowałem aku, naprawiłem przyczynę palenia się bezpiecznika ( przewody przy klapie bagażnika były przetarte i robiły zwarcie) oprócz jednego przewodu: cienki czerwony przewód który był przerwany i stopił się częściowo z innym. muszę go trochę dosztukować bo będzie za krótki, nie wiem tylko od czego on jest. mozliwe że w nim tkwi problem.a mianowicie: centralny działa, zamyka otwiera, ale po włożeniu tego bezpiecznika podświetlenie zegarów, przycisków, i tablicy rejestracyjnej świecą się cały czas.i już wogóle zgłupiałem. możliwe ze problemem jest ten czerwony cienki przewód którego jeszcze nie połączyłem?

 

edit:

 

dzisiaj zauważyłem że przy włączeniu świateł centralny się zamyka, a bezpiecznik od centralnego wyjęty, o co tu chodzi? czy jest gdzieś zwarcie w wiązce centralnego ze światłami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wiązkę tylnej klapy w tej osłonie gumowej często się przecierają tam przewody

 

wiązka już została zrobiona, został mi tylko jeden cienki czerwony przewód urwany bo nie mialem możliwości go na szybko dosztukować ponieważ będzie teraz za krótki. musi być gdzieś jeszcze zwarcie, dzisiaj jade szukać, myślałem że może ktoś miał taki przypadek i podpowie gdzie jeszcze często przecieraja się przewody zeby całego auta nie rozbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany: czerwono zielony przewod który był przerwany w wiązce klapy stopił się, posklejał się z innymi przewodami z wiązki idącej do złączki pod siedzeniem kierowcy. przewód wymieniony, wiązka zaizolowana, bezpiecznik już się nie przepala, podświetlenie zegarów i tablicy rejestracyjnej działa jak powinno. ciekawostka: wypięta kostka z 3 kablami przy siłowniku centralnego(m.in. ten czerwono-zielony) w klapie bagażnika a centralny działał normalnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.