Skocz do zawartości

Zmiana 1,6 na 2,0.Silnik nie odpala-jest iskra,chodzi pompka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesteś już tyle czasu na forum więc powinieneś znać zasady. Następnym razem zamknę.

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

 

 

 

mianowicie mam taki problem robie swapa z 1.6 na 2.0 vanos m52b20 jest iskra pompka paliwowa chodzi jest prąd na wtryskach ale silnik nie odpala :/ ews z komputera został usuniety....... help

Opublikowano
Ten pin to sygnał z immo ,prąd na wtryskach tzn ? Sprawdzałeś impuls wtrysku czy tylko + po zapłonie na czerwonych przewodach do wtryskiwaczy ? Dioda led 12V podłączona do kostki wtryskiwacza (zwróć uwagę na polaryzację) i niech ktoś zakręci rozrusznikiem.
Opublikowano
sprawdzaliśmy na obu jest prąd przy kreceniu na jednym przygasa z tego co słychałem m52 ma wtryski regulowane masą... tylko że a buda orginalnie nie miała ews kluczyk jest bez immo i bestka bez kabli
Opublikowano
m52 ma wtryski regulowane masą..
nie tylko m52 :D W trakcie kręcenia kontrolka /dioda powinna dosyć szybko migać.Przewód masowy z wiązki silnikowej przy akumulatorze podpięty ?
Opublikowano
szczerze zaraz pójdę zobaczyć ale w wiązce chyba były tylko dodatnie masa na silniku była ale krecona do karosy.... a dioda mruga dość szybko
Opublikowano
No ale tak , najlepiej zapytać niech ktoś coś podpowie - pózniej zniknąć jak kamfora bez słowa

odpowiem za Sławka ,przyczyna prozaiczna - zamienione między sobą przewody paliwowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.