Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam problem z moją Bunią . Otóż opowiem po kolei .. rok temu jadąc na wakacje przegrzała się, mechanicy stwierdzili, że to tylko wisko i wymienili i puścili dalej, w trasie ok ale jak dojechałem do miasta zaczęła się grzać .. okazało się, że leciało pompą wody ale nie obeszło się bez wymiany głowicy bo pękła po tych przegrzaniach .. wsadzona druga głowica oraz wszystkie uszczelki wymienione, wymieniona przepływka, kopułka z palcem i chodzi gorzej niż na pękniętej poprzedniej głowicy :? otóż strasznie faluje, ciśnienie na cylindrach wynosi przeważnie po 9 (chyba trochę mało) i nie czuć wgl tych 170 koni .. pozdychały :?

 

Ktoś może powiedzieć co może być jeszcze ?. komputer żadnych błędów nie wskazuje .. źle dotarte zawory mogą być przyczyną ?. jakieś lewe powietrze ?. już sam nie wiem czy się bawić wgl z tym czy lepiej zmienić słupek cały dobry .

 

Proszę o jakieś opinie .

Opublikowano
te silniki sa bardzo czułe na nieszczelne podcisnienia nawet jak na wolnych obrotach odkręcisz korek oleju lub wyjmiesz bagnet to zacznie falowac dlatego każdy wężyk trzeba sprawdzic , ja to robiłem na zimnym zapalonym silniku pryskalem z atomizera benzyną po podcisnieniach i tam gdzie obroty wzrosły była nieszczelnosć
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
ale czy to moze byc tez powodem tego chyba jednak troche za niskiego cisnienia ?. mechanicy twierdza, ze lewe powietrze nic do tego nie ma i mowia, ze trzeba rozbierac glowice i tam szukac winy .. juz sam nie wiem :?
Opublikowano
zawory mogą być słabe może wystarczy je dotrzec no ale bez sciągania głowicy się nie obejdzie , ktos ci wcisnął lipna głowicę niestety , sciągnij ją i daj do dobrego warsztatu na pełną regenerację 500 -600 zł ale pewna sztuka wtedy
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
Zrób próbę olejową ,wtedy dowiesz się co jest słabsze głowica czy pierścienie .To zwykły pomiar ciśnienia sprężania ale przed podłączeniem manometru podajesz do cylindra 10 ml oleju.Jeśli ciśnienie wzrośnie to będzie oznaczało że pierścienie ucierpiały przy przegrzaniu.Drugi słupek za taką cenę to znacznie mniej niż remont.
Opublikowano
dowiedziec sie mozna ale tak czy siak glowica do zdjecia .. to chyba lepiej ten drugi slupek wsadzic .. ktos moze wie ile sobie licza za wymiane slupka ?. mi krzykneli 1000 zl .
Opublikowano
Po co zdejmować ? Sprawdzisz i męska decyzja ,stary słupek zostaw na graty bo tych silników coraz mniej .Cena usługi taka normalna jeśli przy okazji zmienią rozrząd i uszczelniacze na wale to możesz w to wchodzić.
Opublikowano
hmm .. no ale co da sprawdzenie ?. przecież nieważne czy to będzie głowica czy pierścienie to wydam tyle samo na ogarnięcie tego .. czy źle myślę ?.
Opublikowano
gorzej jak po wsadzeniu nowego słupka okaże sie , że to zajeżdżona padaka , koszty masz 2200 a za dobry remont i spokojny sen swojego zapłacisz nie więcej jak 2500 , ale decyzja oczywiscie należy do ciebie
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
chłopaki co mi oferują ten słupek zajmują się tylko BMW i brałem kilka gratów od nich .. silnik już wyjęty mają ale twierdzą, że ładnie się wkręca i wszystko okej z nim .
Opublikowano
hmm .. no ale co da sprawdzenie ?
źle dotarte zawory mogą być przyczyną ?

W sumie nic ,ale skoro zapytałeś to pewnie chciałbyś znać przyczynę.

Co do drugiego silnika to jeśli ci sami ludzie od których kupisz będą go montować, to płacisz przy odbiorze jak wszystko będzie w porządku .

Opublikowano

no w sumie to tak :) ale chyba wolę nie wiedzieć już co jest przyczyną .. myślałem, że coś będzie mniej kosztownego no ale cóż .. jak mus to mus ..

 

a robić mają Ci co na sprzedaż mają silnik :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.