Skocz do zawartości

BMW X3 F25 aktywacja lopatek kierownicy


ZukersX3

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Wymienilem ostatnio kierownice na wersje z opcja z lopatkami. Kierownica w porownaniu do starej miala dodatkowa kostke ktora pasowala p&p do wolnego gniazda w pajaku kolumny kierowniczej.

NIestety ale moj mechanik nie potrafi aktywowac lopatek :roll: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Thomas-x tak jak piszesz zapewne trzeba zakodować jak jest lewarek zwykly i to jest to czego moj poprzedni mechanik nie wiedzial i ja tez w sumie.

Odrazu wrzucilismy 2TB i lopatki nie dzialaly, stad ten moj watek sie pojawil,

Teraz mam zakodowane 2TB, zerknalem jakis czas temu na lewarek i policzylem nie wypinajac kostki - 7 przewodow

dawaj to zamawiam 7 pinowy lewarek sport

przed chwila przyszedl odrazu do garazu wymieniam,

ZONK!!!!

wypinam kostke ze zwyklego lewarka patrze 10 pinowy, kostka 10 pin a tylko w 7 obsadzona przewodami,

nowy sport lewarek co przyszedl i w/g tej listy powinien pasowac

http://bmwfans.info/parts-catalog/F25/USA/X3_28iX-N52N/browse/gearshift/gear_selector_switch/#9239508_2

okazuje sie ze jest 7 pinowy, inna kostka i piny inaczej moga byc obsadzone

:mad2: :mad2: :mad2: czy to zawsze musi byc pod gore

no i mam teraz na sprzedaz galke sport 7 pinowa :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Łopatki w F25 nie wymagają kodowania, ponieważ są bezpośrednio podpięte do skrzyni. Sygnał biegnie trzema etapami:

1. Od kierownicy do bezpieczników za schowkiem (górna część na obrazku)

2. Od bezpieczników za schowkiem do kostki po stronie kierowcy w komorze silnika (środkowa część na obrazku)

3. Od kostki po stronie kierowcy w komorze silnika do skrzyni (dolna część obrazka)


F25-Paddles.jpg


Na przykładzie samochodu z X.2010: pierwszy i ostatni etap są z fabryki, środkowego połączenia brak.

Wybierak biegów nie ma żadnego znaczenia.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 14.03.2022 o 20:32, Santa Cruz napisał(a):

Łopatki w F25 nie wymagają kodowania, ponieważ są bezpośrednio podpięte do skrzyni. Sygnał biegnie trzema etapami:

1. Od kierownicy do bezpieczników za schowkiem (górna część na obrazku)

2. Od bezpieczników za schowkiem do kostki po stronie kierowcy w komorze silnika (środkowa część na obrazku)

3. Od kostki po stronie kierowcy w komorze silnika do skrzyni (dolna część obrazka)

 

F25-Paddles.jpg

 

Na przykładzie samochodu z X.2010: pierwszy i ostatni etap są z fabryki, środkowego połączenia brak.

Wybierak biegów nie ma żadnego znaczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.