Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Wymienilem ostatnio kierownice na wersje z opcja z lopatkami. Kierownica w porownaniu do starej miala dodatkowa kostke ktora pasowala p&p do wolnego gniazda w pajaku kolumny kierowniczej.

NIestety ale moj mechanik nie potrafi aktywowac lopatek :roll: :?:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

zamowilem lewarek sport wersje, jest nadzieja ze jesli dobrze zakodowali 2TB - tak mi powiedzieli na warsztacie - zestaw lopatki z lewarkiem sport zacznie dzialac,

dam znac jak zakonczy sie ten watek,

Opublikowano

Thomas-x tak jak piszesz zapewne trzeba zakodować jak jest lewarek zwykly i to jest to czego moj poprzedni mechanik nie wiedzial i ja tez w sumie.

Odrazu wrzucilismy 2TB i lopatki nie dzialaly, stad ten moj watek sie pojawil,

Teraz mam zakodowane 2TB, zerknalem jakis czas temu na lewarek i policzylem nie wypinajac kostki - 7 przewodow

dawaj to zamawiam 7 pinowy lewarek sport

przed chwila przyszedl odrazu do garazu wymieniam,

ZONK!!!!

wypinam kostke ze zwyklego lewarka patrze 10 pinowy, kostka 10 pin a tylko w 7 obsadzona przewodami,

nowy sport lewarek co przyszedl i w/g tej listy powinien pasowac

http://bmwfans.info/parts-catalog/F25/USA/X3_28iX-N52N/browse/gearshift/gear_selector_switch/#9239508_2

okazuje sie ze jest 7 pinowy, inna kostka i piny inaczej moga byc obsadzone

:mad2: :mad2: :mad2: czy to zawsze musi byc pod gore

no i mam teraz na sprzedaz galke sport 7 pinowa :norty:

  • 6 lat później...
Opublikowano

Łopatki w F25 nie wymagają kodowania, ponieważ są bezpośrednio podpięte do skrzyni. Sygnał biegnie trzema etapami:

1. Od kierownicy do bezpieczników za schowkiem (górna część na obrazku)

2. Od bezpieczników za schowkiem do kostki po stronie kierowcy w komorze silnika (środkowa część na obrazku)

3. Od kostki po stronie kierowcy w komorze silnika do skrzyni (dolna część obrazka)


F25-Paddles.jpg


Na przykładzie samochodu z X.2010: pierwszy i ostatni etap są z fabryki, środkowego połączenia brak.

Wybierak biegów nie ma żadnego znaczenia.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

  • 1 rok później...
Opublikowano
W dniu 14.03.2022 o 20:32, Santa Cruz napisał(a):

Łopatki w F25 nie wymagają kodowania, ponieważ są bezpośrednio podpięte do skrzyni. Sygnał biegnie trzema etapami:

1. Od kierownicy do bezpieczników za schowkiem (górna część na obrazku)

2. Od bezpieczników za schowkiem do kostki po stronie kierowcy w komorze silnika (środkowa część na obrazku)

3. Od kostki po stronie kierowcy w komorze silnika do skrzyni (dolna część obrazka)

 

F25-Paddles.jpg

 

Na przykładzie samochodu z X.2010: pierwszy i ostatni etap są z fabryki, środkowego połączenia brak.

Wybierak biegów nie ma żadnego znaczenia.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.