Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam dosyć spory problem szukałem na forum ale nie znalazłem nic co by mi pomogło , mam problem z dymem z rury wydechowej dodam ze nie ma w zbiorniczku oleju ani nie podnosi się olej wszystko jest w normie na świecach tez nie ma żadnego płynu kiedyś był ale problem został rozwiązany , dodam ze z rury gdzieś tak na środku kapie woda nie dużo lecz kilka kropel jest , na zimnym silniku dosyć mocno dymi na ciepłym tak jak na filmiku który dodaje dymi troche mocniej przyjezdzie ale tego nie mam jak nagrac . autko trochę stało ponieważ wymieniałem pompę paliwa . przy okazji wymieniłem tez świece i kable wys napięcia oraz dzis płyn chłodniczy k2 zielony filtr oleju i olej 15W40 taki sam jak poprzedni właściciel . niestety autko ma podtlenek LPG[lecz na nim nie jeżdżę] czy ktos wie co możne być przyczyna owego dymu ?

https://www.youtube.com/watch?v=CIe0lXldwHM&feature=youtu.be

Opublikowano
Biały dym oznacza "dym" z uszczelką pod głowicą. Ale na zimnym może troszkę przydymić na biało. Obserwuj płyn. Jeśli nie ubywa to nie przejmowałbym się zanadto. Bacznie obserwuj temperaturę cieczy na wskaźniku. Pozdrawiam.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
płynu raczej nie ubywa temperatura w pionie nie grzeje się nic ... dziś był SPEC OD BMW oglądać auto po oględzinach stwierdził ze przy uszczelce lub głowicy uszkodzonej powinienem mieć olej w węzach i w zbiorniczku wyrównawczym u mnie czystko kazał mi się nie przejmować dymem ponieważ auto długo stało [mało jeżdżone] i skraplała się woda przy niższej tem powiedział zęby przejechać ok 100 km i zobaczyć co dalej po przejechaniu 15 nie widziałem nic za sobą poza dymem gdy wróciłem olej był w kolorku kakao wszędzie w filtrze i na bagnecie .. dodam ze z silnika nie dochodzą żadne dziwne odgłosy pracuje równo i nie czuć żadnego spadku mocy ... nie wiem co robić bo to trochę dziwna sytuacja... :mad2:
Opublikowano
Jeśli olej jest spieniony to wiadomo-remont. Jeśli ma normalny kolor to tragedii nie ma. U mnie nie było przedmuchów z silnika do chłodnicy i odwrotnie. A mimo to uszczelka gdzieś wydmuchała się. Węże były twarde nawet po ostygnięciu silnika. Obserwuj sprawę. Poobserwuj też przewód przelewowy od zbiorniczka wyrównawczego. Powinien wychodzić gdzieś w nadkolu prawym(tak mam u siebie). Jeśli jest mokry to też zły znak.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Olej nie jest spieniony właśnie węzę sprawdzałem z milion razy normalnej twardości po ostygnięciu normalne miękkawe a kolor oleju i olej to rzadkie kakao i to mnie najbardziej dziwi ... poobserwuje jeszcze troche bunie i popatrzę wszelkie węzę w razie co będę robił zdjęcia :o ... a czy przy objawach uszczelki lub głowicy dochodziły by jakieś niepokojące dźwięki lub pracowała by inaczej falujące obroty lub brak mocy ? już tydzien sie z tym mecze i nawet zaden mechanik nie wie co to w poniedziałek idę na TEST CO2 :cry2:
Opublikowano
A jak zapala na zimnym? Jeśli zatelepie i po chwili załapuje na wszystkie gary to też może być symptom UPG.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Odpala normalnie nie szarpie a nic się dzieje odpala normalnie i to jest najdziwniejsze .słyszałem ze przy uszczelce nie zapala normalnie tylko się dusi i dławi bo się płyny mieszają a tu nic takiego nie ma :o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.