Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z światłami. Gdy odpalam auto z pokrętem od świateł ustawionym na 0, to ksenony już świecą (z momentem włączenia zapłonu). Gdy przekręcę pokrętło na światła mijania to wtedy zaczyna się ciekawie. Co kilka sekund ksenony gasną i włącza się autoregulacja poziomu, czasem ksenony działają, ale pozycyjne żarówki migają (z przodu i z tyłu). Spotkał się ktoś z takim problemem?
Opublikowano
Kolego a wysilileś się chociaż żeby cokolwiek poszukać? takich tematów jest mnóstwo. LCM masz po prawej stronie koło nóg pasażera, sprawdź jaki masz, ale najlepiej podłącz pod kompa
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Witam ponownie. Problem nie naprawiony nadal. Oddałem moduł do elektryka, ten rozebrał i naprawił niby zimne luty, miało to pomóc, ale nic się nie zmieniło. Pytałem go o wymianę rezystorów, powiedział że jest ich tam kilkanaście i każdy odpowiada za co innego. Mógłbym prosić kogoś o wskazanie które rezystory muszę wymienić i ile ich jest? Moduł to LCM II.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daj sobie spokój z naprawą, będziesz wymieniał po kolei wszystko, aż tylko płytka stara zostanie.

Podmień LCM na inny i sprawdź czy problem ustąpił.

Opublikowano
Przeważnie pada LCM. Potem mała adaptacja i powinno śmigać. Sam kiedyś miałem problem z przymrugiwaniem świateł. Kilku elektroników robiło i nikt nie zrobił(kasę każdy chciał :roll: ). Każdy twierdził że to coś z masą a nie LCM. A wina była lcm
Opublikowano
Ja swój również reanimowałem i śmiga już trzeci rok po naprawie. Kolego popatrz tutaj http://naforum.zapodaj.net/fcad58c422e1.jpg.html
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Tak naprawdę to tylko jeden,tylko nie pamiętam który odpowiada za które światło. Dla spokojności wymienisz dwa i masz po problemie, chyba że elektronik który będzie Ci to naprawiał,sprawdzi miernikiem który z tych dwóch jest uszkodzony
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Zabieram się twardo do naprawy i mam jeszcze kilka pytań. Są 4 różne typy tych tranzystorów spośród wszystkich 17. Mam szukać tych nazw, które są na forach, czy może tych nazw które są na płytce zamontowane? Tutaj na przykład http://allegro.pl/listing/listing.php?fuzzy=1&order=p&string=vn16bx&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-1-0629&fallback=fuzzy jest identyczny z tym jaki mam zamontowany i jest sporo tańszy. Czym się one różnią? Ciekawi mnie jeszcze czy to na pewno będą te tranzystory, bo gdy auto jest zimne wszystko chodzi dobrze, dopiero jak się płytka zagrzeje to świruje. Do wymiany naliczyłem 14 sztuk, więc koszt niemały.
Opublikowano
Chłopie nie kombinuj,żadne 14 tranzystorów :mad2: wymieniasz tylko te 2 pokazane na rysunku wcześniej. A kupujesz takie : http://www.sm-elektronik.pl/index.php?p4472,bts425l1-modul-swiatel-power-switch http://www.sklep.monster.pl/BTS-425-L1-N-FET-7A-43V-Ron-0-06(4,40920,19933).aspx koszt zakupu to około 25zł,za robociznę zapłacisz też coś w podobnych pieniądzach. Więc wszystko powinno zamknąć Się w kwocie 50zł i masz swój sprawny LCM. Za używkę zapłacisz podobnie(50zł) do tego dochodzi koszt zakodowania pod Twoje auto i też nie masz gwarancji jak długo podziała
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Wg rozpiski z innego forum te dwa tranzystory odpowiadają tylko za światła drogowe, prawe i lewe. A u mnie prawie ze wszystkim się jaja dzieją.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie przegadasz, pisałem wyżej że to bez sensu, nawet proponowałem żeby podmienić na inny.

Wg mnie kolega wywali kasę na naprawę a i tak okażę się że nie będzie chodzić, albo winne jest co innego.

Opublikowano

Też tak na początku chciałem zrobić. Muszę kupić jeszcze kabel diagnostyczny (mam od VAGa, ale widziałem jak wymieniałem olej, że wtyczka w BMW jest okrągła).

Pojechałbym do jakiegoś serwisu, ale u mnie taka wiocha, że trzeba czekać na wizytę 2 tygodnie :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.