Skocz do zawartości

E46 320d 136km Parametry INPA pomocy


skiaba21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś miałem chwile i skanowałem inpą bmw e46 320d 136km i teraz nie wiem czy takie parametry są właściwe, wiem że auto powinno być rozgrzane i w trakcje jazdy się to testuje też ale brakło czasu, zdarzyłem zrobić 4 zdjecia. I mam pytanie czy takie parametry są właściwe w miare czy jest w czymś problem.

 

1.Dymi po odpaleniu

2. Cieżko pali jak dłużej po stoi, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie już jest normalnie.

3.Co jakiś czas wyskakuje mi bład czujnik ciśnienia doładowania zwarcie do masy, czujnik juz wymieniałem ale na używke ale bład co jakiś czas sie pojawia nie od razu.

4. Auto pali mi teraz aktualnie 8.0L/100km fele 17 a nie żałuje gazu.

Jak widać początek wtrysku początkowy wygladał tak potem się zmienił z 2-3 min, prosze o małą pomoc

 

http://iv.pl/images/76060049028256110452.jpg

http://iv.pl/images/70982268539956181437.jpg

http://www.iv.pl/images/95453291226799769696.jpg

http://www.iv.pl/images/19581930716159119954.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametry jak najbardziej w normie.

 

Co do dymienia to egr zaślepiony czy podłączony ? czyszczony ? kolektor w jakim stanie ( zasyfiony czy nie ) przy bucie zostawia za sobą jakaś chmurę dymu ? wymienił bym także odmę jeśli nie była wymieniana.

 

Jeśli chodzi o odpalanie to nie mam pomysłu może ktoś inny będzie miał pomysł.

 

 

P.S - po za tym jeśli nic innego nie dolega to był jezdził bo wygląda dobrze w inpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info a ten bład czujnik cisnienia doladowania co w inpie na poczatku filmiku widać to moze byc przez zasyfiały kolektor bo kasuje go a on za jakis czas wraca.

 

tak o

 

-Odma wymieniana 1,5 roku temu

-jak depne mu to czarna chmura jest to dobrze raczej ale nie mam dwóch takalizatorów

-egr mam wraz z przepustnica tą przeróbkę jako klapy dogadaszania i jest podlaczony wyczyszczony

-kolektor ma syf w sobie ale czyszczony jeszcze nie był nie wiem czy można kretem go zasypać i zalać wrzątkiem czy innym preparatem, może przez to czujnik ciśnienia doładowania wariowac ten w kolektorze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik cisnienia doładowania jest z tyłu za kolektorem, jesli masz zasyfiony kolektor to czujnik również jest nim zalepiony

syf nie wie ze ma omijac szerokim łukiem czujnik a on jest w takim miejscu ze wcześniej czy pózniej będzie wymagał przeczyszczenia

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blad ktory wyskakuje jest czujnik cisnienia doładowania zwarcie do masy, czujnik byl 2 razy czyszczony po jakims czasie wyskakiwalo spowrotem potem kupilem uzywke dobra wyczyscilem i po jakims czasie znowu wyskoczyl blad myslalem ze to wina może wiązki ale raczej chyba nie, może kolektor w tym miejscu jest tak uwalony brudem. tez nie wiem czy ten kret bedzie dobry zeby go wyczyscic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie czyściłem rozpuszczalnikiem później zdrapałem trochę śrubokrętem i na myjkę ciśnieniową http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=276184

 

co do tego dymu to wcale nie tragedia że dymi ale też nie dobrze, posiadam ten silnik i do tego po programie i naprawdę zero dymu również nie posiadam katów tylko puste puszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam tylko dwie puszki, może coś wtryski albo pompa szwankuje mam felgi 17" i po miescie jak jadę i deptam hamulec gaz hamulec gaz to pokazuje mi spalanie 8L wiec może tu jest problem, A co do chipa spalanie spadło auto lepiej śmiga i jaka cena takiego chipa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie spalanie jak przed tak i po praktycznie się nie zmieniło, mam znajomego co się tym zajmuje wiec ja miałem robione dużo taniej po znajomości ale normalnie trzeba liczyć ok 800 - 1000 zł TC peformance ma dobre opinie możesz poczytać.

 

Polecam zalać takie coś ja leję profilaktycznie i świetnie się sprawuje :) http://allegro.pl/liqui-moly-2666-diesel-spulung-0-5l-czysci-wtryski-i5330901406.html

Ojciec jak zalał w swoim samochodzie to dymienie zmniejszyło się o połowę i spalanie spadło o 0.5l, ale pamiętaj że jak coś jest uszkodzone to żaden środek nie pomoże to nie jest magia to ma tylko pomóc :), tak jak w twoim przypadku nic poważnego się nie dzieje to nie zaszkodzi zalać.

 

 

P.S - nie patrz na spalanie kompa mi pokazuje 9l - 10.5 a realnie pali 6 - 7l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki sporo pomogłeś postaram się skorzystać z twoich rad, Wielki + dla ciebie :D po testuje jeszcze jak bedzie chwila to dam znać Dzięki wielkie. A co do środka już go lałem ale to było 1,5 roku temu i była poprawa jeszcze raz go zaleje podobno mówią że co 2-3 tankowanie dobrze go sobie zalać :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.Co jakiś czas wyskakuje mi bład czujnik ciśnienia doładowania zwarcie do masy, czujnik juz wymieniałem ale na używke ale bład co jakiś czas sie pojawia nie od razu.

 

Odpowiedź:

-egr mam wraz z przepustnica tą przeróbkę jako klapy dogadaszania i jest podlaczony wyczyszczony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.