Skocz do zawartości

BŁĄD U2187.


mateuszhtml

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Panowie proszę o pomoc w BMW E46 318I lpg wyświetla mi się check engine, pod obd2 wychodzi błąd u2187 nie mam pojęcia co to jest. Do tego obroty na luzie idą w góre do 1700 i spadają w dół i tak w koło raz tak jest raz nie różnie, dzieje się to i na gazie i na benzynie.Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam,

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego co już zostało powiedziane to możesz domowymi sposobami sprawdzić ( plakiem ) czy lewego powietrza nie bierze , przy okazji to sprawdź odmę.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs interfejsowi nierówny tak samo jak komputery serwisowe, jak masz interfejs na bluetooth to pewnie elm327 ,a on tak samo jak ten komputer za 1500 zł są uniwersalnymi skanerami OBD2 , a tu potrzeba interfejsu który podszywa się pod oryginalną głowice diagnostyczną BMW i działa tylko z BMW

 

Np. taki : http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-e36-e46-e31-e38-e66-e60-e64-cd-i5105720208.html

 

Tym interfejsem już bd mógł zrobić wszystkie czynności diagnostyczne , odczytasz wszystkie błędy jakie zapisuje sterownik , a skoro świeci się check to na pewno jest jakiś związany z silnikiem

Również kodowanie nowych funkcji czy zachowań wyposażenia auta bd możliwe tym kabelkiem ale to już trochę trudniejsza zabawa :)

 

Uniwersalne skanery diagnostyczne choćby jak drogie nie były nigdy nie bd tak skuteczne jak zpiracone/sklonowane interfejsy robione pod oficjalne lub specjalistyczne oprogramowanie robione pod konkretną markę

Oczywiście nie jest to całkiem

 

Tak samo jak do VW najlepszy jest fejs KKL nazywany vagiem i soft vac-com zrobiony przez rosstecha

 

Tak też w bmw najlepiej sprawują się interfejsy zrobione specjalnie pod nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie więc przepływomierz powietrza został podmieniony z drugą bunią i wszystko okej moja bez zmiana druga nie szaleje na mojej przepływce.

Rozebrałem kolektor dolotowy odma jest w dobrym stanie przewody też. Błąd u2187 świadczy o ubogiej mieszance. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Mam to samo w moim e46 n46b18 i wyglada na to ze

U2187 = 29E7

Czyli:

(Adaptacja mieszanki paliwowo-powietrznej, ubytki powietrza) tak mi odczytalo.

Czyli:

Byc moze jakies lewe powietrze sobie lapie i stad problem z mieszanka, moze byc ona za uboga przez te dodatkowa dawkę powietrza (watpie aby byl to blad za bogatej)


Chyba ze silnik zasysa sobie powietrze od str skrzyni korbowej poprzez uszkodzona odme od gory z dolotu?

Przez co mniej powietrza moze docierac do cylindrow?


Moze sie ktos wypowiedziec w tej kwesti?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Ale co tu wypowiadać się? Inpa i odczyt błędu z opisem, do tego masa powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu oraz korekty paliwowe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.