Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mialem omege B CARAVAN 1995. Poza rdza ktorą miala standardowo to bardzo wygodny krazownik szos . mieksze od BMW i fotele bardziej miekkie (welur) bardziej nadaje sie dla starszych malzenstw tak po 50 ktore to nie chca szybko jezdzic ale wygodnie. co do czesci to nie narzekalem . w trasie 2.0 16V palia mi przy spokojnej jezdzie 8 ltr na miescie to jug gorzej ok 12.

 

jezeli kogos nie stac na BMW i niema za wiele kasy to polecam OMEGE B ale najlepiej po 96 , 97 roku. Wowczas poprawiono jakosc blachy. oczywiscie ja juz sobie nie kupie omegi.

 

Wybralem BMW bo to w stosunku do OMEGI to niebo a ziemia. Na razie nie narzekam na koszty mojej bawarki bo dobrze kupilem i jestem zadowolony a miescie pali podobnie co OMEGA CARAVAN a mam mocy hohoho i piekny dźwiek silnika BMW :modlitwa:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Matiz wyszedł dużo później niż E34, to znaczy że też jest ładniejszy?

...racja Marco! ...dodam tylko, że Multipla też jest "świeższym" dziełem niż E34 więc należałoby wnioskować, że ładniejsza ;)

 

...a tak do tematu...powiem szczerze, że co prawda nie miałem nigdy Omegi ale miałem za to Vectrę kombi 97 rok 2.0 Ecotec.

...trzeszczało wszystko w środku jak cholera...(bezwypadkowa w 100%)...zawieszenie żadna rewelacja...wymienione wszystko co się dało a nadal klekotało...

...duży plus dla silnika...praktycznie nic a nic mu nie dolegało (przejechałem nim od 130 000km do 190 000km)... małe spalanie : miasto 10 l a trasa zawsze poniżej 8 l nawet przy szybkiej jeździe (150-200 km/h).

Teraz mam E34 Touring 525 tds...

Zawieszenie: nie ma co porównywać... BMW to parę klas wyżej...

Wnętrze: Opel to lipa...fotele się "rozlatują" (nie trzymają na nastawach...plus zbyt miękkie)...jakość materiałów w

Oplu to porażka, jak już pisałem generalnie skrzypi i trzeszczy.

 

Podumowując: już wsiadając do BMW czuć dużo lepszą jakość... a jeśli się przejedziemy to już mamy duuużo lepszą jakość i radość ...z jazdy oczywiście ;)

Opublikowano
Co do jakości wnętrza i pracy zawieszenia, to bardzo dużo zależy od wersji jaką kupisz. Mam tu na myśli zarówno wersję wyposażenia wnętrza, jak i silnik. Kolejną sprawą jest stan obu pojazdów, drogi po których wcześniej jeździły oraz do czego były wykorzystywane. Natomiast bez dwóch zdań Opel nie jest samochodem prestiżowym, a dobrze utrzymane BMW to... :roll2: :roll2: Co tu dużo mówić.
Opublikowano
Jak chcesz robola to kup Omegę zeby wozic nim cement etc. A jeśli chcesz luksusowe kombi w którym poczujesz sie jak w domu to bierz BMW

 

Zgadzam się w 100%! Moja Omega służy głównie do wożenia na działke kosiarki i taczki :P jesli ktoś ma dużo do przewożenia i chce to robić limuzyną a nie jakims busem czy np. Renault Kangoo to polecam Omege, bo bagażnik ma przeogromny!

 

Sorry za podgrzewanie majowych kotletów!

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak chcesz robola to kup Omegę zeby wozic nim cement etc. A jeśli chcesz luksusowe kombi w którym poczujesz sie jak w domu to bierz BMW

 

dlatego mam bmw :norty:

Opublikowano

Omega B:

- jest o pokolenie nowocześniejsza. Czy ładniejsza to kwestja gustu

- zdecydowanie większa

- tańsza w eksploatacji

- awaryjność zależy od stanu - jak w każdym samochodzie

- prowadzenie gorsze od E34

- za tą samą cenę Omega będzie 5 lat młodsza

- brakuje jej "tego czegoś" co ma BMW

- kiepskie silniki 2.0 - przy normalnej jeździe trzeba go mocno katować co przekłada się na wysokie spalanie

 

Gdybym szukał samochodu tej klasy to pierwszy model A6 będzie najlepszy. Trochę droższy od E34 ale nowocześniejszy i lepiej wykonany od Omegi.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Z tym o pokolenie nowoczesniejsza to bym uważał. Płyta podłogowa to Omega A.
Opublikowano
Z tym o pokolenie nowoczesniejsza to bym uważał. Płyta podłogowa to Omega A.

 

Na tej zasadzie to można powiedzieć, że E34 (przed liftem) miała lusterka z E28 więc jest jeszcze o epokę starsza.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.