Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

 

Wiem że temat się przewijał, szukałem po wyszukiwarkach ale jednoznacznie nie znalazłem odpowiedzi.

 

Jak w temacie, silnik M43 z 1998 roku wymieniałem kolektor dolny, nie zdjąłem klemy z aku i wypiąłem wtyczki z kompa. DME spalony na zasilaniu.

 

Kupię drugi ale mam pytanie co do synchronizacji z EWS.

Czytałem że można zrobić taką adaptację DME do EWSa DISem ale niestety nie mam kompa z XP a na virtualnym kliencie nie mogę się połączyć i odpuściłem.

 

Mam Inpę i PA Soft. Z tego co wyczytałem Inpa nie da rady. Czy jest opcja PA Softem?

 

Moje pytanie czy wystarczy synchronizacja nowego kompa (używanego DME z aukcji) z EWS?

Czy trzeba robić jak wyczytałem w którymś z tematów "Dziewiczy DME" i dopiero wtedy synchronizować?

Czy zrobię to Inpą lub PA Soft? Czy kupować DME z pestką i EWS?

 

Szkoda mi tego EWSa bo mam 3 kluczyki z pestkami dlatego wolał bym samego kompa dosynchronizować.

 

Pomóżcie proszę.

Opublikowano
Zadnym serwisowym interfejsem nie doprogramujesz uzywanego kompa do starego EWS-a. Robie takie uslugi jak cos to PW
Opublikowano

Cześć,

 

Dzięki za odpowiedź. Czyli musi być dziewiczy.

Z PASoft dziwne to trochę ale podłączyłem używkę DME i po wejściu w dme opcje read eeprom i write eeprom są nieaktywne. Patrzyłem w innych postach gdzie opisują bmw scanner/pa soft i wygląda tak samo. Może jest jakaś zworka do uaktywnienia tego trybu niestety chyba będą musiał się poddać.

 

Powiedzcie Panowie jaki jest koszt takiej usługi. Niestety nie mogę wysyłać wiadomości na priv bo wyskakuje, że mam bana.

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.