Skocz do zawartości

bmw e60 2.0d ropa w oleju samozaplon


piotruse60

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z bmw.jechałem autem nagle obroty zaczęły falować po czym weszły na max na jakieś 15sek i zgasl,na bank to nie wina turba,oleju w silniku bylo sporo za dużo,blad tylko 4b90,pompa w zbiorniku chodzi jak ktoś chce mam filmik,wysnułem pewna teorie myślę ze trafna,a mianowicie puscil uszczelniacz pompy wysokiego ciśnienia,ropa lała się do oleju do takiego stanu ze odmą szło do turba nastąpiła mała pętla.Teraz pytanie czemu nie odpala wtryski czy pompa? auto odpala i pracuje tylko na samostarcie,cisnienie przy odpapalniu ponad 200bar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zrób test przelewowy wtrysków, ten błąd oznacza, że jest za małe ciśnienie paliwa przy rozruchu, często przy tych silnikach oznacza, to właśnie przelewanie (nie mylić z laniem) któregoś z wtrysków. Jeśli to jednak nie wtrysk, to może być dużo więcej rzeczy, pompa progowa, pompa wysokiego ciśnienia, zwór lub czujnik na szynie CR. Jednak najczęściej, sam tak miałem, winowajcą jest wtrysk.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zacznij od wtrysków, to najtańsze i najszybsze sprawdzenie. Ropa w oleju może być przez zapchany DPF, nie mówię, że tak jest, ale tak może być.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Roboty jest od cholery, trzeba rozebrać cały przód silnika, odkręcić miskę itp. Sam bym się za to nie zabierał.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Raczej dwumasa.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To bierz się za wymianę. Ja już raz taki silnik u siebie wymieniałem w poprzedniej e46, bo łańcuch przeskoczył na zębatkach. Jakie są znaki ocierania na łańcuchu?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.