Skocz do zawartości

Wycieki oleju (pożeranie oleju) e90 320i (150KM)


rps91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

jakiś czas temu kupiłem e90 jest to moje pierwsze BMW także mam słabe pojęcie na temat silnika w e90 320i (150KM). Samochód kupiłem z widocznymi wyciekami z przodu silnika i z misy olejowej uszczelki zostały wymienione dodatkowo zmieniona uszczelka obudowy filtra oleju i oring przy pompie oleju. Niestety przejechałem 150 km i 250 ml oleju znowu poszło w eter.... w miejscach wymienionych uszczelek żadnych wycieków samochód nie ma kompresji w zbiorniku płynu chłodniczego korek oleju bez masła żadnych spadków mocy. Olej castrol 5W40. Samochód stoi w garażu nie zostawia żadnych plam co mnie dodatkowo martwi. Przebieg REALNY 220 000.

 

Zauważyłem że w tym miejscu pojawia się nalot jakby świeżego oleju, jeśli się nie mylę przepływa tam płyn chłodniczy. Czy może w tym miejscu przeciekać olej ??

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a65cfa896919.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/bd058a51df6a.jpg

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ea7af0bfe8a0.jpg

Edytowane przez rps91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy nie cieknie Ci z uszczelek 2 vanosów. One są z przodu, mi akurat tam się pociło, dodatkowo zobacz czy korek wlewu oleju nie cieknie, u mnie ta uszczelka była wyrobiona i sie lało z niego. I warto również zajrzeć z tyłu do pompy Vacum.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić odmę i 99% uszczelniacze i po problemie ---widzę ,że ten typ tak ma poczytaj inne posty a dowiesz się wszystkiego na temat brania oleju 320i :mrgreen:

 

 

Jutro jadę do Sławka podpytać co i jak. Przeczytaj prywatną wiadomość ode mnie jeszcze co do tej jednej rzeczy chciałbym się upewnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano przy pierwszym odpaleniu nagrałem co tam z tłumika wylatuje i pierwszy dym widać niebieski, a później tylko para wodna przynajmniej tak na moje oko. Szkoda było go gazować na zimnym no ale to dla dobra eksperymentu hehe :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to będą uszczelniacze to konieczna będzie adaptacja silnika vvt ! pamiętaj o tym :cool2: i przypomnij mu ---gdzie to masz zrobić bo on mi tego nie zrobił !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to trochę wróżenie z fusów jeśli się auta nie obejrzy itd.

 

Ale może mi ktoś tak prosto odpowiedzieć jak wygląda dymienie z auta jeśli silnik nadaje się do remontu ? Czy może zdarzyć się tak, że auto nie kopci jakoś znacznie, a silnik kwalifikuje się do poważnych napraw ? Nie kopci znacznie w sensie kopci tak jak moje (

)

 

Czytałem dużo tematów na forum na ten temat i nie widziałem, żeby u kogoś ostatecznie skończyło się generalką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie kopci ,ale bardziej na niebiesko . Każde kopcenie sugeruje uszkodzenie w silniku . Ja oddałem samochód do mechanika . Podejrzane są pierścienie oraz uszczelniacze .

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.