Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

noszę się z zamiarem zamontowania dokładnie takiej instalacji, lecz badam sprawę przed umówieniem się ewentualnym na montaż, i proszę o sugestię, pomoc, poradę, dotyczącą właśnie tego typu instalacji jeśli ktoś ma doświadczenie, lub może się podzielić podobnymi... najlepiej konkretnie w tym motorze jaki siedzi w mojej E90, czyli N52B25a - 325i (218km).

 

Instalacja:

-sterownik zenit pro obd

-wtryskiwacze herculesa

-reduktror kme gold / wzmocniony/ 8 miedziane

-walec 60 litrów lub 80

-wlew pod klapką

 

gwarancja

-sterowanie 5 lat

-butla 10 lat

-na całą instalacje 2 lata

 

montaż, regulacja odbywa się w czasie jazdy, na postoju programuje się tylko przedwstępnie

Podczas jazdy łączy się ze sterownikiem benzynowym poprzez OBD, z korektami, przez co mapy ma cały czas pod kontrolą.

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Do tej pory śmigałem na STAGach i mogę je polecić, nie tylko ze względu na dobrą jakość, ale w każdej mieścinie znajdziesz w razie problemów warsztat, który się pod to podepnie.

 

Ostatnio trochę poczytałem to bym się zastanawiał nad LPG TECH. Założył firmę koleś co ze STAGa odszedł i podobno bardzo dobre sterowniki robi.

 

Co do wtryskiwaczy to zdecydowanie Hana. Czytałem fora, pytałem i finalnie zawsze na tym się kończyło w kwestii jakości i niezawodności, mimo, że cena trochę wyższa.

 

Reduktor - z racji tego, że już 3 samochody na STAGu miałem to i reduktory od nich - AC R01 czerwony obecnie.

 

A butla moim zdaniem im większa tym lepsza, tym bardziej jak masz zapas mocy ;)

 

 

Moje doświadczenie w stagach to 30tys km na pierwszym stagu, 60tys na drugim (sam dobierałem komponenty i zlecałem montarz), 20tys na trzecim (a w sumie ma już 70tys na lpg nalatane). Teraz mam STAG 300 ISA2 - autokalibracja, zero problemów, check engine, czy cokolwiek, zmiana filtrów co 15 tys km.

Wybierz tylko warsztat z doświadczeniem, bo nawet najlepszą instalację można spier....

Opublikowano

no ja mam doświadczenie ok 35 tys. na BRC, wtryski hana, reduktor wzmocniony ale konkretnie nie pamietam jaki gdyż to byly moje poczatki i bylo to prawie 10 lat temu ;). Natomiast co do instalacji powyżej którą przedwstępnie wybrałem - to wybrałem gazownika który z rozmowy wydawał się mieć największe doświadczenie oraz przekonanie do tego co mówi i podzespołów jakie zakłada. A mianowicie... co do wtrysków hany których już nie zakłada - mówi że zakładał to 2 lata i zaczęły się coraz częściej sytuacje w których musiał wysyłać klientom wtryski na reklamację do czyszczenia, być może to kwestia lipnej jakości gazu, a być może wadliwych wtrysków, nie wiem z czego to wynikało konkretnie, jednakże skoro zmienił na te herculesy i montuje je od półtora roku bez jakichkolwiek reklamacji do dnia dzisiejszego odpukać, no to coś musi w tym być, być może coraz częściej hany były problemowe i doszedł do wniosku że lepiej ładować herculesy. Być może również taniej ma je w zakupie co przekłada się na większy zarobek, cięzko stwierdzić... Jednakże, gość ma kolejkę na tydzien do przodu, więc wydaje mi się że jakimś zaufaniem cieszy się w okolicy od dawna.

 

Spotkałem się z takimi któzi również polecali mi to co masz Ty kolego "madseason", ale postanowiłem popytać dalej i do takich a nie innych wniosków doszedłem, że może faktycznie zarówno ta jak i tamta będzie ok, bo są podobnej jakości jak nie takiej samej, a bardziej liczy się tu stan techniczny zarówno pojazdu jak i odpowiedni montaż i doświadczenie gazownika...

 

hmm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.