Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam Bmw e320i 2001,problem polega na tym ze po przejechaniu kilku set metrow zaparkowaniu na parkingu i zgaszeniu silnika i po ponownym jego uruchomieniu po jakis 3 minutach nie mialem wspomagania gdy probowalem przekrecic kierownice zaczelo strasznie wyc lub buczec i nie dalo rady skrecic kolami na sucho gdy silnik wylaczony da rade musialem go jakos przepchac z parkingu do domu.prosze o pomoc w tym temacie.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie nie chce już zakladac nowego tematu mam taki problem mialem na poczatku lf30 wyjaca i cieknaca kupilem druga lf30 wyla i po pewnym czasie zaczela cieknac kupilem teraz od escorta zamontowalem i pieknie ladnie wyje identycznie jak poprzednie dwie, po schematach wypatrzyłem ze nie mam uszczelki na przewodzie od pompy do magla (jaa nie zgubiłem tylko ktos łapki sadzil) tak samo na korku zbiorniczka (zamowione w aso) wspomaganie jest ale weszlo jakies 600mll atf III taki w sklepie polecil czy to jest kwestia zapowietrzenia czy jak? Babelkow nie ma w plynie przewod ssacy jak by sie troche poci albo przy ciaglym dolewaniu plynu go pooblewalem.

Doradzcie jak mam to ogarnac bo doprowadza mnie to juz do szalu ze nie moge posluchac swego r6 tylko te pompe wiecznie...

Ps przy skrecaniu nie wyje glosniej tylko razem z obrotami pasek tez jest nowy alternator wydaje sie byc ok

Opublikowano

Trzeba zakładać to co było oryginalnie a nie cuda wianki. W żadne używki się nie baw.

Zakładam, że jesteś w posiadaniu swojej pompy LUK LF 30, więc daj ją do regeneracji. Znajdź aukcje na allegro użytkownika auto-servo-luk i oddaj pompę do regeneracji. Jak nie masz rdzenia to dodatkowe koszty.

Zalewasz tylko ATF Dexron II D.

Z tego co pamiętam to taka pompa od escorta ma 90 bar, więc na pewno nie masz wspomagania jakie powinno być.

Opublikowano
Z tym ze na necie jest multum tematow z pompami od escorta i dla ludzi to dziala u mnie wspomaganie tez jest chociaz moglo by byc lepsze dziala tak samo na luk i escortowej denerwoje mnie jedynie te wycie i to bez roznicy czy to atf II, atf III czy zwykly silnikowy chce sie dowiedziec w czym moze lezec problem bo znajac zycie kupil bym nowke z aso za 1000+pln'ow i dalej by wyła
Opublikowano

Rodzaj oleju nie ma nic do wycia. W manualu jest jasno napisane, że ATF II do tych pomp, potwierdzone u faceta, który naprawia te pompy od 15 lat. W sklepie każdy kit ci wcisną.

 

Wyje ci ta pompa bo ma zużytą bieżnię. Prawdopodobnie masz opiłki w układzie, dlatego padają kolejne pompy o ile i tak nie były padakami :-).

 

Nowa LF 30 z ASO to ok 1600 plnów :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.