Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie znalazlem tutaj tematu odnosnie xDrive w e9X. Jak czesto zmieniac olej w skrzyni ? Jaki olej ?

Jakie sa objawy zuzycia sie podzespołow z xDrive ?

U siebie obecnie mam dziwne drżenie(lekkie szuranie) podczas przyspieszania , szczegolnie na 3-4 biegu, niby nie szarpie ale najbardziej czuc pod pedałem gazu ze jest cos nie tak. Nie jezdzilem innym xD wiec nie mam porównania ale zastanawiam sie czy tak ma byc czy wlasnie to jest ten moment w którym trzeba zaczać sie interesowac tym napędem.

Opublikowano (edytowane)

przebieg 350K- problemów -zero , trakcja bajka.

Z drganiami uważaj- sprawdz koło pasowe i wały kardana.

Mam manuala i olej raz wymieniowny w skrzyni

Edytowane przez pet1
Opublikowano
przebieg 350K- problemów -zero , trakcja bajka.

Z drganiami uważaj- sprawdz koło pasowe i wały korbowe.

Mam manuala i olej raz wymieniowny w skrzyni

 

3.0d ma jeden wał korbowy.

Opublikowano
no i po co te wtyki- jeden wał....albo masz i wiesz albo zerknij do etki i wiesz albo się nie odzywaj
Opublikowano
A ja podtrzymuję swoją teorię że ten silnik jak każdy montowany w E9X ma jeden wał korbowy. Wał napędowy to trochę inne urządzenie i radzę go nie mylić z korbowym na przyszłość :cool2:
Opublikowano
przebieg 350K- problemów -zero , trakcja bajka.

Z drganiami uważaj- sprawdz koło pasowe i wały korbowe.

Mam manuala i olej raz wymieniowny w skrzyni

 

To samo co powyzej tylko automat i przy przebiegu 270 tys km, wymieniam olej co 50 tys km w skrzyni i w rozdzielniku xdrive (2 wymiany na razie). - 0 problemow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
przebieg 350K- problemów -zero , trakcja bajka.

Z drganiami uważaj- sprawdz koło pasowe i wały korbowe.

Mam manuala i olej raz wymieniowny w skrzyni

 

To samo co powyzej tylko automat i przy przebiegu 270 tys km, wymieniam olej co 50 tys km w skrzyni i w rozdzielniku xdrive (2 wymiany na razie). - 0 problemow.

 

Jaki olej lejesz?

Czyli do sprawdzenia kolo pasowe i WAŁ korbowy ok . Moze ktos z małopolski ma kogos kto ogarnia xDrive ? Lub ew. Podkarpacie - bylbym wdzieczny :roll:

Opublikowano
olej do xdriva to specyfik BMW, specjalinie do xdriva kosztuje 150 zl za dawke, olej do krzyni automat, orginal ZF kupowany z pewnego zrodla bo jest mase podrob bo jest drogi.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
To jest oczywiście wał napędowy, jeden i drugi. Jak sama nazwa wskazuje wał korbowy posiada wykorbienia i zamienia ruch posuwisto-zwrotny na obrotowy, natomiast wał napędowy po prostu przenosi moment obrotowy w osi. Mam nadzieję, że pomogłem :cool2:
Opublikowano
Musze ogarnac ten temat, przypuszczam że ma to cos wspolnego wlasnie z tym wałem, drżenia(chrobotanie) czuc szczególnie pod pedałem gazu. Sproboje odłączyc skrzynke rozdzielcza zeby sprawdzić czy przedni naped na to wplywa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.