Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z turbina trochę późno się załącza odczuwalne to podczas codziennej jazdy jak i potwierdzone wykresem z hamowni na majówce w Toruniu.

Turbinka była regenerowana mam sterowana elektrycznie poprzez sterownik. Wszystko niby sprawdzone było i mówił, że sterownik odpowiednio steruje geometria. Regenerowana była ze względu na zatarte łożysko i uszczelnienia.

 

 

http://imageshack.com/a/img537/3342/VMShSY.jpg

Opublikowano
zanim kupiłem bmw to oglądałem jedną fajną z niemiec. wszystko było fajnie ale właśnie turbo się zalączałol około 3 tys :shock: i dlatego nie kupiłem... i żałuje bo kupiłem z walniętą pompą hehe :duh:
Opublikowano

Kto robił program w aucie? Ty czy poprzedni właściciel ?

W jakiej firmie?

 

Wg mnie program jest napisany tak , aby było "mniej koksu" z dołu żeby nie zabić sprzęgła..

Opublikowano
Kolego martinn zbadaj czy czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym jest podłączony bądź czy działa poprawnie mialem to samo tylko ze mi mechanik po wymianie turbinki nie podlaczyl tego czujnika i byly te same objawy czujnik znajduje się z tylu kolektora wciśnij rękę i sprawdź czy jest podlaczony
Opublikowano

Instrukcja czyszczenia zmiennej geometrii.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rswSTS-dGHM

 

Przy okazji poczyszcic filterek zaworu od podcisnienia. Posprawdzac/powymieniac wezyki od podcisnienia i to w zasadzie tyle - nie ma cudow. Jak masz oryginalny wydech i nikt nie grzebal z mapa silnika to nie ma opcji zeby cos softowo bylo nie tak..

Better slow than not go...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.