Skocz do zawartości

F36 - 4GC - 304KM/445Nm - na sprzedaż


GMike

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wleciały dwie duże trasy i stuknęła szatańska liczba:

http://guitarspot.pl/images/BMW/666.JPG

Hamulce ułożone i są bardzo skuteczne. Nie jest niestety betonowa ściana, ale to nie ten segment. Zadowolonym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

o niebo lepiej to wyglada z tym eilbachem. Caly koszt takiej operacji ? Ja ciagle sie zastanawiam, utrata gwarancji na zawieche mnie troche odstrasza, a wiadomo jakie mamy drogi... Auto na seryjnym jest za miekkie wg mnie.


Piekne auto, niebieski swietny kolor i zolte zaciski fajnie pasuja :) Felga tez ciekawa :) Sam bardzo mocno sie zastanawialem nad tym kolorem, wiec mialbym identyczna, no moze na innej feldze, bo ja wzialem 20` M Perf.


Niedlugo powstawiam zdjecia swojej najnowsze, musze sie zebrac tylko do wstawiania.


Progi fajnie wygladaja, ja narazie mam sama naklejke, ale zamierzam niedlugo je zamontowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne zawieszenie jest bardzo miekkie w GC... ja mam adaptacyjne i przyznam szczerze ze ...wg mnie jest fajniejsze niz Msport ktore mam w coupe. A spodziewalem sie zupelnie na odwrot...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnosnie obnizenia auta z eibachem prokit.


Nie masz problemu po obnizeniu ? Czytam wlasnie troche opini i wypowiedzi ludzi, twierdza ze na progach zwalniajacych potrafia przytrzec, na krawezniki juz nie podjezdzaja etc. Wypowiesz sie jak twoim zdaniem to wyglada ? :) bo 700zl za obnizenie auta to wcale nie duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie czytaj tylko zakładaj. Prokit to kosmetyka, wiele aut jest w serii niższych. Poza tym u ciebie obniżenie będzie mniejsze niż tutaj bo sprężyny dedykowane do xdrive są inne niż do rwd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnosnie obnizenia auta z eibachem prokit.


Nie masz problemu po obnizeniu ? Czytam wlasnie troche opini i wypowiedzi ludzi, twierdza ze na progach zwalniajacych potrafia przytrzec, na krawezniki juz nie podjezdzaja etc. Wypowiesz sie jak twoim zdaniem to wyglada ? :) bo 700zl za obnizenie auta to wcale nie duzo

Nie mam problemów- oczywiście nie wjeżdżam na wielkie krawężniki, ale nie mam też takiej potrzeby. U Ciebie i tak będzie wyżej bo masz standardowe zawieszenie- ja schodziłem ze stałego M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i kolejny update tym razem żeby już Randall nie marudził, że czegoś brakuje :)

Korzystając z ostatnich dni słońca w 3city:

http://guitarspot.pl/images/BMW/lampyLCI/1.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/lampyLCI/2.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/lampyLCI/3.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Pięknie teraz :8)


Przez Ciebie kusi mnie żeby przez zimę wszystkie dodatki (dyfuzor, dokładkę, lotkę i planowane rozszerzenia progów) pomalować w czarny połysk..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

A z ciekawości mierzyles czasy??

Gdzies pisałeś że jedzie szybciej niż 335i w serii...

Wydaje mi się że moja trójka jest minimalnie szybsza niż 335i i pewnie na równi z 340i....

A przecież masz manual i cięższa czwórkę....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywaliśmy z 440ix. Po rolling start szły równo. Ze startu nie sprawdzaliśmy bo wiadomo że X z automatem wymiata RWD z manualem :)


Pamiętaj, że 6 cylindrowy silnik jest cięższy, do tego jeszcze dochodził ciężar Xa. Tamten miał też kilka ciężkich dodatków, których ja nie mam- szyber i elektryczne stołki.

40i doskonale brzmi, ale na zakrętach RWD N20 wymiata bo szybko, ostro skręca. W 6 cylindrowcu czuć doważony przód, dodaj do tego Xa i na zakręcie jest' 'tak se'.

Natomiast 40i przy RWD- marzenie :) Jeszcze z manualem jakby było... Niestety nie dane mi było takiego konfiga spotkać.

Z 335i nie porównywałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawie było by to porównać racelogic'em.

Waga to waga, tego mocą się nie wyrówna na winklach.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A z ciekawości mierzyles czasy??

Gdzies pisałeś że jedzie szybciej niż 335i w serii...

Wydaje mi się że moja trójka jest minimalnie szybsza niż 335i i pewnie na równi z 340i....

A przecież masz manual i cięższa czwórkę....

Pozdrawiam

 

Widziałem, pomiary RL dla 330i 301ps - 5.2 (0-100), 14.1 (100-200)

Nie wiem jak się to odnosi do serii 340ix.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak, dokładnie tam :mrgreen:


13.4 to już konkretny wynik, zwłaszcza jak na nie aż tak dużą moc.

Sporo urwałeś, 0.5s a tylko 10ps przyrostu.

Waga i ośka działa na duży +

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.