Skocz do zawartości

[e39] SWAP z 2.0 na 2.5 PROBLEM


bartek_k3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy

Mam mianowity problem posiadam bmw e39 z konca 1999 roku z silnikiem m52b20 TUB niestety zonka moja jadac do pracy zajechala mi silnik :/ ... postanowilem wiec wymienic silniczek na 2.5 litowy i kupilem autko z takowym po okazyjnej cenie bo rozbite..

Zabralem sie ochoczo do swapa przy okazji robiac blacharke i przygotowujac autko do lakierowania. Niestety umknela mi jedna dosc istotna sprawa mianowicie auto dawca jest z 98 r i posiada silnik m52b25 z pojedynczym vaosem po przelozeniu silnika okazalo sie ze wiazka z komputerem maja inna wtyczke :/ :shock: i teraz nie wiem co robic. Probowalem znalesc jakies informacje w neci ale wszystko co znalazlem dotyczy swapow 2.0 na 2.5 na pojedynczych vanosach, i nie mam zadnej info na temat co tabic gdy jeden z silnikow ma podwojny :/ mieszkam za granica i to dla mnie dosc problematyczna sprawa gdyz nie mam dojscia do mechanikow zajmujacych sie swapami ktorzy mogliby mi pomoc. co zrobic zeby nowe serduszko zabilo w mojej buni ???posiadam ja od 7 lat i bardzo sie do niej przywiazalem .dodam ze oby dwa auta maja sterownik siemensa

Czy ktos juz przerabial ten temat ??

czy musze przerabiac kable i czy wiaze sie z tym jakis wiekszy problem ??

Czy ma to sens czy szukac silnika z m52b25 TUB

czy lepiej poprzekladac bebechy z 2.5 do 2 l i zrobic strokera ??

Sam juz nie wiem co robic . Pomozecie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz kompletnego dawcę to razem z silnikiem przekładaj wiązkę oraz dme, czy tak nie najlepiej :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Bmw czasu nie cofniesz,bardzo ciężko przekłada się różne rzeczy z przedliftu do poliftu. W drugą stronę nie ma problemów z niczym.Ty niestety otworzyłeś puszkę pandory i będziesz miał bardzo utrudnioną robotę. Koniec końców wyleci prawie wszystko co dotyczy silnika z twojego samochodu. Jest to do zrobienia no ale ból pały gwarantowany. Sorry,że cię nie pocieszam ale takie są realia. Rozumie,że fabryczny silnik masz ten na prostym kolektorze(dolotowym).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.