Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witaj, jak sie auto sprawowalo na setupie z pierwszego postu, zaczynajacego temat ? Ile jezdziles, zalezy mi troche na zywotnosci ale tez na tym zeby bylo mocne 300 koni :)

Z tego co wyczytalem mamy takie same auta, czy oprocz turbiny cos grzebales w wydechu? Mam dpf i jest w dobrym stanie i rowniez chce go zostawic i nie wycinac za bardzo tlumikow zeby nie bylo glosno. Co myslisz o wlozeniu wtryskow z 535 ? EGR miales wtedy dzialajacy ?

Opublikowano

Fajnie się jeździło ale moc szybko się znudziła. DPF dosyć szybko się zapchał... wyciąłem.


Wydech był ori..... turbo hybryda.... no i był deczko większy intercooler jak dobrze pamiętam. EGR działał, ale z tego co wiem to był ograniczony.


Jeśli wytniesz DPFa bedzie głośniej i to marny raczej dzwięk. Sprawa ma się inaczej jak wsadzisz tłumik z 535d LCI.... wtedy bez dpfa jest cicho.


Wtryski z 535d bez sensu.... Twoje ogarną nawet 450ps o ile będziesz miał czym dostarczyć to paliwo do tych wtrysków ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Jeśli chodzi o jakieś tam normalne koszty to zostaje tylko i wyłącznie hybryda. Turbo od lukbmw polecam... z tym że ja nie wiem czy on robi mniejsze turbinki (w sensie stage 1). Ja mam stage 2 albo chyba nawet stage 3 i lata super. Z tym że turbo wstaje duuużo później niż seria i podejrzewam że wielu z Was po przejsciu na takie turbo byłaby rozczarowana pracą w dolnych zakresach obrotowych.


Ta granica 300 koni którą chcesz uzyskać... Hmm... na serii to tak max 280 (no chyba że w Łodzi... to wtedy 300 :lol: ) Więc musiałbyś zrobić hybrydę i wtedy masz szanse na kilka więcej :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przedstawiam prawdopodobnie pierwsze w Polsce... może w Europie.... E60 530xd BiTurbo :8) W zasadzie to nie wiem jak pisać.... 535xd ? ;)


M57N2 sprzężony z 6HP26X. Biturbo z wersji 535d LCI 286ps.


00f51c47e97f3ee7.jpg


dcece4c2257d0bb2.jpg


Na razie silnik lata na serii.... niech się ułoży :norty: Skrzynią steruje XHP flashtool.


Projekt nigdy by nie powstał gdyby nie lukbmw :cool: Po przejażdżce jego E60 w BiTurbo każdy fan BMW zapragnie czegoś takiego u siebie. Elastyczność od samego początku obrotów i moc aż do czerwonego pola obrotomierza. Nooo można by jeszcze trakcji na mokrym zapragnąć ale u mnie w 4x4 ten problem nie istnieje :super:


Osoby zamieszane w projekcie :

>lukbmw - w każdym momencie mogłem liczyć na fachową pomoc i radę :cool2:

> Karol z Krakowa - pomoc w ogarnięciu części

> przemek4net - To już wiadomo że będzie koks :twisted:

> mnichu - mechanik i inwestor, kierowca bombowca :mrgreen:


Pierwsze kilometry za mną ale powiem szczerze każdemu kto myśli na takim modem.... WARTO bo łeb urywa :cool:


Pozdrawiam, mnichu.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przedstawiam prawdopodobnie pierwsze w Polsce... może w Europie.... E60 530xd BiTurbo :8) W zasadzie to nie wiem jak pisać.... 535xd ? ;)


M57N2 sprzężony z 6HP26X. Biturbo z wersji 535d LCI 286ps.


00f51c47e97f3ee7.jpg


dcece4c2257d0bb2.jpg


Na razie silnik lata na serii.... niech się ułoży :norty: Skrzynią steruje XHP flashtool.


Projekt nigdy by nie powstał gdyby nie lukbmw :cool: Po przejażdżce jego E60 w BiTurbo każdy fan BMW zapragnie czegoś takiego u siebie. Elastyczność od samego początku obrotów i moc aż do czerwonego pola obrotomierza. Nooo można by jeszcze trakcji na mokrym zapragnąć ale u mnie w 4x4 ten problem nie istnieje :super:


Osoby zamieszane w projekcie :

>lukbmw - w każdym momencie mogłem liczyć na fachową pomoc i radę :cool2:

> Karol z Krakowa - pomoc w ogarnięciu części

> przemek4net - To już wiadomo że będzie koks :twisted:

> mnichu - mechanik i inwestor, kierowca bombowca :mrgreen:


Pierwsze kilometry za mną ale powiem szczerze każdemu kto myśli na takim modem.... WARTO bo łeb urywa :cool:


Pozdrawiam, mnichu.

 

Gratulacje! za robotę, chęci i poświęcenie :) tez miałem takie plany, ale żona ściągnęła mnie na ziemie i zostałem przy 400ps... Teraz tu skręcisz śmiało 550ps, a 700ps ze strzałem nitro :P


Kolega do odelżonego e87 wsadził xdrive i silnik od 335d ---> 700ps z nitro :twisted:

Opublikowano

Musze powiedzieć ze ja miałbym kompletnie inny pomysl na to auto.

Marzy mi sie 2jz spięty z 8hp70 xdrive ale moja przyszła żona..... ble ble ble - za duzo pisania ale wiecie o co chodzi :lol:


600-700 koni to byloby to :mrgreen:


Narazie bede wiec śmigał na tym co jest ale niedługo wlatują hybrydy.... mod w głowicy moze i max 450ps 800-850nm bo wiecej skrzynia biegów nie ogarnie ;)



Pozdro ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
ble ble ble - za duzo pisania ale wiecie o co chodzi :lol:

 

 

po to one są aby na ziemie ściągać, aby nie odlecieć :D


1000nm wytrzyma :)

Opublikowano

Ach te kobiety :D Moja choć skutecznie mnie uziemia to i tak jest fanką BMW, więc chociaż tyle :mrgreen:


1000nm dla 6hp26 ? Moze 6hp28 by wytrzymala choć tam jest tylko jeden zestaw tarczek wiecej niz w 26tce.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Nie ma potrzeby stosowania kompa z serii F. Kolega założył wtryskiwacze z 550d aby sięgnąć po wiecej niz 500ps ale w moim przypadku raczej tak nie bedzie.... 450ps mi starczy :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kto zgadnie co się stało że turbiny wyjechały spod komory ?



f9f75f158d3c905cmed.jpg

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Apacer Hybrydy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ale w planach chyba jeszcze wymiana silnika się pojawi :D Bo te aluminiowe to jedna wielka kiszka :roll:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

U mnie chyba też będzie :D Narazie robię rozpoznanie w temacie zamiany 306D3 na 306D4 :cool2:


Jestem też po prostu świadomy że hybrydy rozwalą ten silnik który notabene już ma swój najlepszy czas za sobą :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Kojarzę Twoj temat z autem. Spływ oleju to najmniejszy problem w tym wszystkim, u mnie xdrive jest w aucie a wiec miska olejowa ma przetłoczenie pod dyfer oraz tuleje w poprzek przez którą przechodzi półoś napedowa. I teraz tak... miska do bloku sie zakreci ale pompa olejowa w 231ps jest mniejsza optycznie od pompy w 272ps. Mało tego, smok pompy tez jest inny wielkosciowo i moze sie okazać ze braknie miejsca przy pompie z 272ps. Byloby fajnie gdyby sie zmieściło albo gdyby caly zestaw pompy i smoka zakrecil sie z wesji 231ps. Do tego jeszcze sanki silnikow 231ps i 272ps są inne... to samo z poduszkami i łapami silnika. 231ps w xdrive ma inne łapy niz RWD 231ps i jeszcze inne niz 272ps RWD :D Bloki alu i żeliwo wiec tez mogą być inne otwory montażowe choć po zdjęciach wydaja sie być bardzo podobne ;)


Ale..... jutro jadę po goły blok z pompą oleju i smokiem od 272ps :cool2: Jak będzie czas i chęci to silnik alu wyleci z komory i przymierzę tego 272ps. Jeśli xdrive sie skręci... jesli łapy siądą to reszta juz z górki :mrgreen:


Hybrydy się robią u lukbmw, w poniedziałek montaz :norty: I pewnie z miesiąc polatam i znowu rozbiorka :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Siema :D. Hybrydy zrobione, jutro wsadzam do auta ;D Gdyby ktos był chętny na "srodki" seryjnych turbin z 286ps to prawdopodobnie bedą na sprzedaż ;) Zero luzow.... chyba sprawne :D


117cdd1f596dd9aemed.jpg

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Nie mówiłem tutaj o moim aucie, lecz o takim w którym robiłem konwersje motoru właśnie na ten który jedziesz kupić ;) lecz nie ukrawam ale zapomniałem o twoim x-drive.
Pozdrawiam Blacharzy.
Opublikowano

No właśnie ten xdrive psuje wizje ;D Blok 272ps kupiłem i prawa łapa od xdrive nie pasuje :/ Lewej łapy jeszcze nie mam a swojej z auta nie chce mi sie wyciągać ;p Ale nie zniechęcam sie bo taką łapę zawsze można zrobić.


Hybrydy są już w aucie ale męczę jeszcze dolot z filtra powietrza bo ori juz nie pasuje :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.