Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chciałbym zaznaczyc ze jestem nowy na tym forum. Moj problem polega na bardzo wysokim cisnieniu w układzie chłodzenia. Waż od zbiorniczka do silnika jest bardzo twardy. Gdy wyjme bagnet od sprawdzania poziomu oleju samochód tak jak by ma lzej i łapie ciut wieksze obroty. Co moze byc przyczyna ? Dodam ze ani na bagnecie ani na korku wlewu oleju nie ma masła. Prosze o wyrozumiałosc i o pomoc.
Opublikowano
Objawy które opisujesz wyglądają na uszczelkę pod głowica twarde przewody ciśnienie z komory spalania dostaje się do układu chłodzenie nie ubywa wody albo oleju nie przybywa?
Opublikowano
Warto jeszcze sprawdzić korek od płynu. Oryginalny ma reduktor ciśnienia. Kup w ASO (60-70 zł), lub pożycz od kogoś jak masz możliwość.
Opublikowano
Witam. Dodam jeszcze ze gdy robie test 7.0 w aucie to temperature cieczy pokazuje od 108 do 115 gora. Oleju nie przybywa mazi na korku wlewu oleju nie ma na bagnecie tez nie ma.
Opublikowano
może termostat się zaciął wyciągnij go i zobacz czy wszystko wygląda ok i zrób test czy się otwiera w gorącej wodzie. Albo masz zamuloną chłodnice.
Opublikowano

Dobrze odpowietrz układ w tym typie tak jest układ jest wysoko ciśnieniowy nawet do 2 bar termostat na razie zostaw w spokoju temp czasami dochodzi do 108 przy dobrze odpowietrzonym układzie i to jest norma . Odpowietrzanie przeprowadz jak należy nie na odpier///ol poszukaj tematu wiele jest o tym pisane :wink:

Korek , bagnet jak wyjmiesz silnik ma lżej pracować ale nie do przesady sprawdz odmę częsta przyczyna :)

Opublikowano
Układ odpowietrzałem tak auto zimne właczyłem zapłon nawiew na najwyzsza temperature a tryb wentylatora na najnizszy. odkreciłem srube odpowietrzajaca zalałem plynu i jak wyciekło przez srubke to szybko zakreciłem.dolałem plynu na maksa. korka od zbiorniczka nie zakrecałem odpaliłem auto dalem gazu na obroty powyzej 4 tys, przegazówka tak 4 razy w ciagu 30 s. i pozniej zakreciłem korek od zbiorniczka. dobrze to wykonałem ? wzorowałem sie ksiazka sam naprawiam bmw e46 i gdzies tam na forum czytałem ze tak trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.