Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

zauważyłem że na zimnym silniku falują mi obroty ( na biegu jałowym ) . Na rozgrzanym widać to bardzo delikatnie, a na zimnym podchodzą do około 1300. Dodam że jakby coś szarpało pod maską przy tym falowaniu obrotów. Gdy trochę wskazówka temperatury się podniesie, szarpanie i falowanie znikają.

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Silnik m52, przepustnica była czyszczona.

Uszczelkę pod pokrywą zaworów wymieniłem przed zimą bo ciekl olej.

O co chodzi dokładnie z tą regeneracja vanosa?

Słyszałem że przeczyszczenie krokowego pomaga przy falowaniu obrotów?

Opublikowano

Czyli wydałem kasę w błoto na uszczelki pokrywy zaworów Victor Reinz ???

Bo chyba o te chodzi tutaj w tych vanosach .

 

Jakie są koszta tych uszczelniaczy ?

Opublikowano
Uszczelniacze na vanosach 100%. Miałem to samo. Uszczelniacze tylko beisensystems.

 

 

Dostane te uszczelniacze w hurtowni części samochodowych ? mam np. w pobliżu hurtownie Gordon i zawsze od nich biorę wszystko

Opublikowano
Dzięki wielkie. Tylko mam problem, czy dostanę taki komplecik bez uszczelki pokrywy zaworów? Bo wymieniałem niedawno i po co mam kupować :/
Opublikowano
Uszczelka pod pokrywę zaworów nie jest jednorazowa ! Jeżeli nie napaćkałeś silikonu za dużo na krawędzie to spokojnie możesz ją montować jeszcze raz. Ja miałem taką sytuację, pół roku temu leciał mi olej z pod pokrywy. Kupiłem nową bo stara była jak plastik i łamała się w rękach. Teraz nie dawno robiłem Vanosa i nie kupowałem nowej uszczelki tylko wyczyściłem jako tako i zmontowałem jeszcze raz i do dziś nic nie cieknie :)
Opublikowano
Uszczelka pod pokrywę zaworów nie jest jednorazowa ! Jeżeli nie napaćkałeś silikonu za dużo na krawędzie to spokojnie możesz ją montować jeszcze raz. Ja miałem taką sytuację, pół roku temu leciał mi olej z pod pokrywy. Kupiłem nową bo stara była jak plastik i łamała się w rękach. Teraz nie dawno robiłem Vanosa i nie kupowałem nowej uszczelki tylko wyczyściłem jako tako i zmontowałem jeszcze raz i do dziś nic nie cieknie :)

 

 

Kolego, wiem że można ją wmontować jeszcze raz :) Tylko chodzi mi o to czy dostanę taki zestaw bez tej uszczelki, bo po co mi ... ?

Opublikowano
Walnięty regulator obrotów,któryś z przewodów prądowych może się poluznił.To tylko dwa przykłady.Chyba że wolisz wymienić całe auto zamiast sprawdzić przyczynę, :mrgreen:
Opublikowano

Jeżeli są to uszczelki vanosa to raczej nie pokaże na kompie?

Dodam że jest coraz gorzej, auto czasami gaśnie na biegu jałowym, szarpie do 3 tysięcy obrotów

Opublikowano
Odczyt LIVE i pokaże.Nie pakuj się w najgorsze skoro może to byc bzdura.Kolejny przykład : sprawdz czy na wyłączonej klimatyzacji także to występuje.Jeśli tak to zobacz przy właczonej klimie lecz bez "auto",czyli ustaw nawiewy recznie.To falowanie nie jest wcale oczywiste.Oczywiscie możesz doswiadczalnie wymienic całe auto.To Twoja decyzja.To że u kogos był vanos to nie znaczy iż u Ciebie jest to samo.Diagnostyka na podstawie "ja tak miałem lub filmików" zdaje się lekko mijac z logiką.
Opublikowano
Odczyt LIVE i pokaże.Nie pakuj się w najgorsze skoro może to byc bzdura.Kolejny przykład : sprawdz czy na wyłączonej klimatyzacji także to występuje.Jeśli tak to zobacz przy właczonej klimie lecz bez "auto",czyli ustaw nawiewy recznie.To falowanie nie jest wcale oczywiste.Oczywiscie możesz doswiadczalnie wymienic całe auto.To Twoja decyzja.To że u kogos był vanos to nie znaczy iż u Ciebie jest to samo.Diagnostyka na podstawie "ja tak miałem lub filmików" zdaje się lekko mijac z logiką.

 

Na klimie też szarpie i to strasznie ...

Dodam że ogólnie zaczęło się to bardziej objawiać od włączonej klimy z jakieś dwa tygodnie temu i potem powoli co raz gorzej. Teraz auto gaśnie jak napisałem na biegu jałowym, falują strasznie obroty od 500 do 2500. Ze spalaniem coś chyba nie tak bo wskaźnik jest na 1/4 i pokazuje paliwa na 150km, zwiększone o trochę spalanie

Opublikowano
Czy koniecznie muszę wymienić je na te uszczelniacze " beisensystems" ? Czy poradzę sobie z wymianą u siebie w domku na kanele ? Uszczelkę pod pokrywą zaworów zmieniałem sam i jest okej. Chodzi mi dokładniej o narzędzia które będę potrzebował
Opublikowano
najlepsze beisena, sam bym tego nie wymienial ale jak sie czujesz na silach to powodzenia, na stronie beisensystems masz opisana krok po kroku wymiane uszczelniaczy i co jest potrzebne.
Opublikowano

Słuchajcie...

 

Dzisiaj chciałem pojechać kupić te uszczelniacze, lecz za późno wróciłem z pracy i nie zdążyłem. Ale otwieram sobie maske po powrocie z pracy i coś mnie skusiło żeby odkręcić korek wlewu oleju... iii auto prawie zdechło po odkręceniu korka. Dodatkowo zapalił się CHECK... !

Sprostuję trochę. Na zimnym falują troche obroty i coś jakby drżało pod maską. Na ciepłym to samo i na klimie. Gdy jadę już na 4-5 biegu to nic nie odczuwam. Na biegu jałowym przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gaśnie samochód czasami, odpala potem normalnie. na pierwszym, drugim biegu szarpie bo przez falujące obroty, dalej to jakby znika. No i to co przytrafiło mi się dzisiaj ... Czy te uszczelniacze powodują że po odkręceniu korka oleju auto prawie zdycha ? Teraz to już nie mam sił... Muszę podjechać na kompa i sprawdzić co się tam dzieje,a między czasie proszę Was o wskazówki, pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.