Skocz do zawartości

[320i] Wyciek Oleju


Tieu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z wyciekami oleju. Nie wiem czy jest sens remontu tego silnika, czy lepiej odłożyć pieniądze i kupić nowy - większy :)

 

Pacjent - M50 na Vanosie. Zalewa wszystkie świece oprócz 2, chociaż uszczelki wymienione. Cieknie na kolektor wydechowy, z kolektora. Wszystko jednym słowem. Zdjęcia niżej. Czy ktoś zorientowany w temacie mógłby mi powiedzieć, co mniej więcej jest do roboty i +/- koszta części, bo robocizna to raczej samemu :)

 

 

http://i.imgur.com/wvbXvOZl.jpg

http://i.imgur.com/Ti9RbrGl.jpg

http://i.imgur.com/vXYg2Wwl.jpg

http://i.imgur.com/PP3a69Wl.jpg

 

Tutaj pojawia się kolejne pytanie, czy nie taniej wyjdzie SWAP na m52b28? Mówię o samym silniku bez dyfra, półosi itp :)

 

11121758_856293984440587_5928387073755909309_n.jpg?oh=598a5f2839f6aa05ce61dae2d95468bf&oe=55A7CF88

 

Stałem 5 minut. Dla porównania mój but, rozmiar 46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Co do wycieku na kolektor to zdejmij dekiel zaworów jeszcze raz i złóż na dobry silikon. Po złożeniu niech auto postoi kilka godzin żeby się wszystko ułożyło

Zaś wyciek który masz koło alternatora i pompy wspomagania to uszczelka podstawy filtra. Niestety, ale spod niej potrafi się nieźle lać.

Instrukcja mojego autorstwa- jakbyś chciał.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.