Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z wyciekami oleju. Nie wiem czy jest sens remontu tego silnika, czy lepiej odłożyć pieniądze i kupić nowy - większy :)

 

Pacjent - M50 na Vanosie. Zalewa wszystkie świece oprócz 2, chociaż uszczelki wymienione. Cieknie na kolektor wydechowy, z kolektora. Wszystko jednym słowem. Zdjęcia niżej. Czy ktoś zorientowany w temacie mógłby mi powiedzieć, co mniej więcej jest do roboty i +/- koszta części, bo robocizna to raczej samemu :)

 

 

http://i.imgur.com/wvbXvOZl.jpg

http://i.imgur.com/Ti9RbrGl.jpg

http://i.imgur.com/vXYg2Wwl.jpg

http://i.imgur.com/PP3a69Wl.jpg

 

Tutaj pojawia się kolejne pytanie, czy nie taniej wyjdzie SWAP na m52b28? Mówię o samym silniku bez dyfra, półosi itp :)

 

11121758_856293984440587_5928387073755909309_n.jpg?oh=598a5f2839f6aa05ce61dae2d95468bf&oe=55A7CF88

 

Stałem 5 minut. Dla porównania mój but, rozmiar 46.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do wycieku na kolektor to zdejmij dekiel zaworów jeszcze raz i złóż na dobry silikon. Po złożeniu niech auto postoi kilka godzin żeby się wszystko ułożyło

Zaś wyciek który masz koło alternatora i pompy wspomagania to uszczelka podstawy filtra. Niestety, ale spod niej potrafi się nieźle lać.

Instrukcja mojego autorstwa- jakbyś chciał.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Dzięki wielkie, właśnie zamówiłem tą uszczelkę i szukałem jakiegoś poradnika jak to zrobić! :) Dzięki wielkie jeszcze raz!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.