Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW F10 525D 204KM - Chiptuning.

 

+ 115HP + 220Nm

ORI : 204HP / 450Nm

CUSTOM MOD : 310HP / 650Nm

 

 

-----

 

silnik 525d oraz 530d to to samo????

 

Jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema jednostkami?

  • Odpowiedzi 267
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

Na ile bezpiecznie można podnieść moc i moment obrotowy w E90 320d 177KM? Silnik to N47D20C, skrzynia automat. Jaki będzie koszt modyfikacji?

Pozdrawiam

Opublikowano

Kilka pytań dotyczących F11 530 xd 258 km 2012 zakładając ze bezpieczenstwo motoru jest priorytetem:

1. Jaki zakres modyfikacji byście rekomendowali?

2. Jaki byłby spodziewany efekt?

3. Jaki koszt?

4. Jak wygladacie z terminami?

Pozdro. K

Opublikowano
BMW F10 525D 204KM - Chiptuning.

 

+ 115HP + 220Nm

ORI : 204HP / 450Nm

CUSTOM MOD : 310HP / 650Nm

 

 

-----

 

silnik 525d oraz 530d to to samo????

 

Jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema jednostkami?

 

 

Tak to to samo :)

 

Witam,

Na ile bezpiecznie można podnieść moc i moment obrotowy w E90 320d 177KM? Silnik to N47D20C, skrzynia automat. Jaki będzie koszt modyfikacji?

Pozdrawiam

 

215KM 420Nm - w celu ustalenia kosztów i terminu prosimy o kontakt telefoniczny ;)

 

Kilka pytań dotyczących F11 530 xd 258 km 2012 zakładając ze bezpieczenstwo motoru jest priorytetem:

1. Jaki zakres modyfikacji byście rekomendowali?

2. Jaki byłby spodziewany efekt?

3. Jaki koszt?

4. Jak wygladacie z terminami?

Pozdro. K

 

1. Sam soft ewentualnie możemy zamówić intercooler Wagner

2. 310KM 670Nm

3. 4. Koszt i terminy prosimy zapytać dzwoniąc : 794 053 715

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Witam.

Planuję właśnie zakup BMW serii 5 3 litry (525d 530d) diesel w nadwoziu F11 lub F10 i mam do Was kilka pytań:

 

1. Czy silnik 204 konie z początku produkcji jest na bloku żeliwnym czy już aluminiowym? jeżeli aluminiowym to czy w serii F10/F11 jest jakiś silnik z blokiem żeliwnym? (słyszałem że BMW z blokiem żeliwnym są: "nie do zajechania")

2. Który silnik według Was jest najwytrzymalszy i sprawia najmniej problemów po chip tuningu?

3. No i ile osiągniecie z silnika który polecicie w punkcie 2?

 

Dzięki.

Opublikowano
Witam.

Planuję właśnie zakup BMW serii 5 3 litry (525d 530d) diesel w nadwoziu F11 lub F10 i mam do Was kilka pytań:

 

1. Czy silnik 204 konie z początku produkcji jest na bloku żeliwnym czy już aluminiowym? jeżeli aluminiowym to czy w serii F10/F11 jest jakiś silnik z blokiem żeliwnym? (słyszałem że BMW z blokiem żeliwnym są: "nie do zajechania")

2. Który silnik według Was jest najwytrzymalszy i sprawia najmniej problemów po chip tuningu?

3. No i ile osiągniecie z silnika który polecicie w punkcie 2?

 

Dzięki.

 

Podczepiam się do pytania :)

Opublikowano
To dziwne bo z tego artykułu http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,4 i tego co mówił mi mój mechanik wynika że właśnie silniki N57 mają aluminiowe bloki. Słyszałem też że są one dużo bardziej awaryjne niż silniki M57. Dlatego chciałbym BMW F10/F11 z silnikiem który ma blok żeliwny. Pytanie tylko czy BMW wkładało jeszcze takie silniki do F10/F11 czy już nie?
Opublikowano
To dziwne bo z tego artykułu http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,4 i tego co mówił mi mój mechanik wynika że właśnie silniki N57 mają aluminiowe bloki. Słyszałem też że są one dużo bardziej awaryjne niż silniki M57. Dlatego chciałbym BMW F10/F11 z silnikiem który ma blok żeliwny. Pytanie tylko czy BMW wkładało jeszcze takie silniki do F10/F11 czy już nie?

 

M57TU2 miał już aluminiowy blok.

 

Nie znajdziesz F10/F11 z żeliwnym blokiem :wink:

Opublikowano
Witam kupiłem niedawno bmw f30 316d 115km z końca roku 2012 z przebiegiem 12000tyś.Mam pytanie ile można wycisnąć z auta bez ingerencji mechanicznej a jeżeli trzeba było by coś zmienić to co i jakie koszty były by takiej przeróbki ? Wcześniej miałem audi a3 sportback 2.0d 170km,i teraz brakuje mi trochę mocy.Z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich , jestem po zakupie x3 e83 3.0d , obecnie doprowadzam auto do stanu w miare sprawnego i mam takie pytanie :

na desce nie ma żadnych błedów ale przed chipem robicie diagnostykę silnika , obecnie silnik powinien mieć 204km ile wyjdzie km i mn po?

Opublikowano

Tak oczywiście, zawsze wykonujemy diagnostyke paramatrów pracy w trybie obciążeniowym.

 

X3 ze względu na slabe napędy robimy na 255KM 500Nm.

 

Przykład :

 

12593523_1280879285275131_585820952571022081_o.jpg

12898428_1280879241941802_2601737318021482696_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BMW F10 535D 313KM - STAGE 1

Custom mod : 386KM / 765Nm

Słaba seria wyprostowana jak należy ;-)

 

 

13243668_1320805537949172_2433337034919617957_o.jpg

13248373_1320805464615846_6519874615095367416_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

 

posiadam bmw F20 116d 2012 r 85 KW

 

jaki bedzie orjentacyjny przyrost mocy i momentu tego silnika i koszt takiej operacji?

 

dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano
Niezly skok w E60, prawie o 100 koni plus ponad 700 Nm. Takich osiagow malo kto spodziewa sie widzac to auto.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

mam pytanie odnośnie chiptuningu i elektronicznego usunięcia DPF. Chodzi o cenę, która jest inna:

- na forum BMW Klub,

- na stronie TC-Performance,

- jeszcze inna przez telefon...

Proszę o wyjaśnienie czy ta oferta na forum jest aktualna.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Pacjent: E90, 335xi, 2011, silnik N55, steptronic

Na Waszej stronie (katalog) dla 335 widzę "stage 2".

Co jest tu robione/wymieniane, oprócz samego chipa/strojenia ?

Orientacyjne koszty (może być PW) ?

Pozdrawiam

Opublikowano
Ello. czy ruszacie coś E90 330i z N53 ?? czy jak nie ma suszarki to nie tykacie ??
Opublikowano
Witam.

Pacjent: E90, 335xi, 2011, silnik N55, steptronic

Na Waszej stronie (katalog) dla 335 widzę "stage 2".

Co jest tu robione/wymieniane, oprócz samego chipa/strojenia ?

Orientacyjne koszty (może być PW) ?

Pozdrawiam

 

Ello. czy ruszacie coś E90 330i z N53 ?? czy jak nie ma suszarki to nie tykacie ??

 

Ostatnio mamy bardzo mało czasu, prosimy o wysłanie wiadomości za pośrednictwem FB przez nasz fanpage, tam pracownik odpisuje tego samego dnia :cool2:

 

tymczasem mały update :

 

BMW F20 M135i 326KM - STAGE 2

Prezentujemy Wam STAGE 2 dla silina N55 w wersji M. Auto dopiero co dotarte pokazało bardzo zdrową i mocną serie co dało dobry prognostyk dla strojenia.

 

Zamontowaliśmy :

--- Intercooler Wagner Tuning

--- DP ze sportowym kat. Wagner Tuning

 

13717380_1361922133837512_6370418286283541522_o.jpg

13735626_1361921973837528_6765082996228408089_o.jpg

 

BMW F10 535d 313KM - STAGE 2

 

Modyfikacje :

--- Downpipe ze sportowym katalizatorem

--- Intercooler Wagner Tuning

--- Egr Out

Po kompleksowym strojeniu indywidualnym uzyskaliśmy : 426KM / 816Nm.

 

13730859_1362005923829133_2468758432730984377_o.jpg

13724928_1362005873829138_8354250783557953980_o.jpg

 

BMW E92 330D 231KM - STAGE 1+

Downpipe + 6hp28

Po strojeniu indywidualnym uzyskaliśmy 320KM / 720Nm

 

13738073_1360525900643802_7017322674620620386_o.jpg

13723917_1360525820643810_938407734065240183_o.jpg

 

BMW E60 535D 272KM - STAGE 3

---FMIC

---Downpipe

---Hybrid Turbo

Po indywidualnym strojeniu uzyskaliśmy 416KM / 788Nm.

 

13569005_1350257151670677_6178891264903025541_o.jpg

13603480_1350257135004012_3391812148389992256_o.jpg

 

BMW E46 330cd 204KM - STAGE PORN : 402KM / 766Nm

 

Mods :

-----Hybrid Turbo : TC400 by TC-Turbo : https://facebook.com/turbo.lodz/

-----FMIC Mishimoto

-----INJ219

-----Exhuast, Intake, Exhaust Manifold by Dr eXhaust

 

13522899_1348642651832127_5115736014803519640_o.jpg

13585173_1348642578498801_5406342002061767270_o.jpg

 

BMW F11 535d 313KM - STAGE 2

 

Nasz klient po STAGE 1 zapragnął więcej. Po zakupie u nas intercoolera Wagner Tuning zdecydował się na korektę oprogramowania. Uzyskaliśmy 411KM 804Nm.

 

13517406_1348064411889951_9148622062842690361_o.jpg

13575716_1348064348556624_54340262847312107_o.jpg

 

BMW E90 330D MT 231KM @ 371KM - STAGE 3

-- FMIC

-- DP 4"

-- GTB2264/6

Naszym zadaniem było wyciągnąć ile się da. Efekt? 371KM / 860Nm! Jeszcze kilka drobnych poprawek i atakujemy 4ke ;-)

 

13482810_1344631622233230_7929742670755284770_o.jpg

13483175_1344631582233234_6662704696336391307_o.jpg

 

BMW X5 40D 306KM - Chiptuning

Zdrowa sztuka odwdzięczyła się świetnym wynikiem : 390KM / 777Nm.

 

13497571_1343048862391506_1896014664737995790_o.jpg

13483125_1343048845724841_3079271803768690983_o.jpg

 

BMW F10 F11 520D 184KM - Chiptuning

 

1. BMW F10 520D - Custom mod : 223KM / 485Nm

2. BMW F11 520D - Custom mod : 226KM / 502Nm

 

13528576_1342746042421788_8112895336906807_o.jpg

13268059_1342745945755131_1475738005823065220_o.jpg

13497623_1342746049088454_636568501156202291_o.jpg

13528371_1342745952421797_9010855665945338193_o.jpg

 

BMW E91 330xD 231KM - STAGE 2

FMIC, Downpipe

Custom mod : 319.5KM / 675Nm

 

13502888_1342741712422221_4199786173498499366_o.jpg

13495460_1342741675755558_7501975834301026856_o.jpg

 

 

BMW X6 4.0D 306KM - Chiptuning

Kolejne biturbo na naszej platformie.

Custom mod : 370KM / 747Nm

 

13458594_1340070842689308_1832246494117321349_o.jpg

13490764_1340070809355978_6755986471864859337_o.jpg

 

BMW X3 F25 2.0D B47 190KM - Chiptuning

Custom Mod : 223KM / 466Nm

 

13433300_1335678703128522_6856679955997223512_o.jpg

13458625_1335678646461861_2901995353329167128_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Pacjent E81 123d końcówka 2007.

 

Pytanie takie, zakładając zdrową serię, jakie uzyskać można przyrosty:

 

1) samym programem?

2) downpipe (DPF+kat+EGR out) + custom IC + program

3) jak wyżej + wtryski z modelu poliftowego

 

Głównie chodzi mi o te wtryskiwacze, zastanawiam się jaką moc można osiągnąć (zakładając ich pełną sprawność) na wtryskach z 2007 roku (13537800600) i czy wymiana ich na te z modelu poliftowego (13537805430) to gra warta świeczki biorąc pod uwagę przyrosty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.