Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=69&t=117886

 

Witam,

Mam e46 2.0. 150 km w automacie. Prawdopodobnie mam do wymiany konwerter w skrzyni, jednak zanim się za to zabiorę poproszę o informację. Otóż, wszystkie objawy zdychającego konwertera występują tylko przy trybie auto. Po przełączeniu w tryb manual jest ok - skrzynia ładnie zmienia biegi, brak charakterystycznych dla zużytego konwertera objawów. Czy to oznacza, że w trybie manual konwerter nie pracuje (w co nie wierzę) albo pracuje inaczej? Ogólnie jaka jest różnica między zmianą w trybie ręcznym a automatycznym? Oczywiście nie pytam o różnicę oczywistą, czyli konieczność obsługi lewarka (wybieraka).

Z góry dziękuję za odpowiedź lub nakierowanie do podobnego wątku na tym forum - ja takiego nie znalazłem.

Opublikowano

Może chodzić o moment włączenia LOCK-UP. Jeżeli masz INPĘ zobacz w odczytach podczas jazdy jak wygląda praca zaworów, jaka różnica jest na AUTo i na manualu - oczywiście lepiej żeby robiła to druga osoba w celu uniknięcia wpadnięcia do rowu :lol:

 

Miałeś kiedyś jakieś błędy na skrzyni? Jeśli nie i nie miałeś problemów z ślizganiem się itd, wymień konwerter i powinno być lepiej - najmniejszy koszt.

 

Temat do ogarnięcia w dwie osoby, grunt to podejście z głową i wyczuciem no i odkręcenie wszystkich śrub :P bo czasem cos się przeoczy i można się szarpać i szarpać.

Opublikowano

witam.

Ja kolego wymieniałem sam konwerter. Objawy na manualu były tylko mniejsze, nie mogłem trafic w predkośc i obroty

tak jak na automacie. Rób w ciemno nie zaszkodzi a pomoże.

Pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.